جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر گفت: 4 هزار و 489 پرونده اختلافی بین مردم و منابع طبیعی در مورد اراضی که 51 هزار هکتار است در استان وجود دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، هوشنگ شریفی صبح امروز در جمع اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال در بوشهر اظهار داشت: 4 هزار و 489 پرونده اختلافی بین مردم و منابع طبیعی در مورد اراضی که 51 هزار هکتار است در استان وجود دارد.\n\nوی بیان کرد: به سرانجام رساندن این تعداد پرونده نیازمند یک کار جهادی است و باوجود اعتبار ناچیزی که در اختیار داریم روند بررسی این پرونده‌ها خیلی کند پیش می‌رود.
کد خبر: ۱۹۷۹۰
سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر گفت: 4 هزار و 489 پرونده اختلافی بین مردم و منابع طبیعی در مورد اراضی که 51 هزار هکتار است در استان وجود دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، هوشنگ شریفی صبح امروز در جمع اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال در بوشهر اظهار داشت: 4 هزار و 489 پرونده اختلافی بین مردم و منابع طبیعی در مورد اراضی که 51 هزار هکتار است در استان وجود دارد.

\n\n

وی بیان کرد: به سرانجام رساندن این تعداد پرونده نیازمند یک کار جهادی است و باوجود اعتبار ناچیزی که در اختیار داریم روند بررسی این پرونده‌ها خیلی کند پیش می‌رود.

\n\n

مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با این روند کندی که رسیدگی به پرونده‌های مذکور وجود دارد، 15 الی 20 سال طول می‌کشد تا پرونده‌ها ختم شود اما در صورت تأمین اعتبار لازم، 6 ماهه تا یک‌ساله این پرونده‌ها را به سرانجام خواهیم رساند.

\n\n

شریفی گفت: از مجموع چهار هزار و 489 پرونده اختلافی بین مردم و منابع طبیعی که در مورد اراضی مناطق مختلف استان است، دو هزار پرونده با 22 هزار هکتار در طرح توسعه نفت و گاز استان قرار دارد که تعیین تکلیف نشده است.

\n\n

وی افزود: با توجه به اهمیت طرح توسعه نفت و گاز در استان، ضرورت دارد پرونده‌های مربوط به این حوزه در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی و حل شود.

\n\n

مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر با اشاره به طرح کاداستر در استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طرح کاداستر در استان بوشهر تا پایان سال 95 به اتمام خواهد رسید آمادگی داریم با همکاری دادگستری در مدت‌زمان 6 ماه تا یک سال به دو هزار پرونده طرح توسعه نفت و گاز رسیدگی کنیم.

\n\n

شریفی اظهار داشت: تعامل و همکاری  ادارات اطلاعات، بازرسی، دادگستری، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی موجب خواهد شد از رشد زمین‌خواری در استان جلوگیری شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر