شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر گفت: طرح کاداستر در استان بوشهر تا پایان سال ۹۵ تکمیل می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، هوشنگ شریفی در جمع اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال در بوشهر اظهار داشت: تعداد پرونده‌های مربوط به اختلاف مردم و منابع طبیعی بسیار زیاد است و باید در این زمینه شاهد سرعت بیشتری دررسیدگی باشیم.\n\nوی با اشاره به وجود ۴ هزار و ۴۸۹ پرونده اختلافی بین مردم و منابع طبیعی در استان بوشهر، اضافه کرد: این پرونده‌ها مربوط به امور اراضی است که شامل بیش از ۵۱ هزار هکتار اراضی است.
کد خبر: ۱۹۸۱۴
سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۲

فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر گفت: طرح کاداستر در استان بوشهر تا پایان سال ۹۵ تکمیل می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، هوشنگ شریفی در جمع اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال در بوشهر اظهار داشت: تعداد پرونده‌های مربوط به اختلاف مردم و منابع طبیعی بسیار زیاد است و باید در این زمینه شاهد سرعت بیشتری دررسیدگی باشیم.

\n\n

وی با اشاره به وجود ۴ هزار و ۴۸۹ پرونده اختلافی بین مردم و منابع طبیعی در استان بوشهر، اضافه کرد: این پرونده‌ها مربوط به امور اراضی است که شامل بیش از ۵۱ هزار هکتار اراضی است.

\n\n

مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر با اشاره به اینکه روند رسیدگی به این پرونده‌ها کند است، بیان کرد: اگر با همین روند به این پرونده‌ها رسیدگی شود، ۱۵ تا ۲۰ سال آینده باید شاهد بسته شدن این پرونده‌ها باشیم.

\n\n

وی با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبار مورد نیاز بین شش ماه تا یک سال این پرونده‌ها بسته می‌شوند، افزود: دو هزار پرونده از این تعداد مربوط به اختلافات در مورد توسعه صنایع نفت و گاز است.

\n\n

شریفی در ادامه خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مربوط به صنعت نفت و گاز شد و ادامه داد: تعامل بین دستگاه‌های مختلف در رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌ها نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

\n\n

وی از آمادگی برای رسیدگی به پرونده‌های نفت و گاز تا یک سال آینده خبر داد و یادآور شد: طرح کاداستر در استان بوشهر تا پایان سال ۹۵ تکمیل می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر