سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: یک محموله کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و  به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دشتستان، سرهنگ دوم سید جواد رضوی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق ، درحین کنترل وسائل نقلیه عبوری در یکی از محورهای خروجی شهرستان دشتستان به یک دستگاه تریلر که مشکوک به حمل کالای قاچاق بود مشکوک شده و آن را را توقیف کردند.
کد خبر: ۱۹۸۲۳
سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: یک محموله کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و  به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دشتستان، سرهنگ دوم سید جواد رضوی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق ، درحین کنترل وسائل نقلیه عبوری در یکی از محورهای خروجی شهرستان دشتستان به یک دستگاه تریلر که مشکوک به حمل کالای قاچاق بود مشکوک شده و آن را را توقیف کردند.

\n\n

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با بررسی های دقیق از وسیله نقلیه توفیقی تعداد یکهزارو 650 عدد باطری خارجی خودرو فاقد مدرک گمرکی کشف و ضبط کردند.

\n\n

رضوی با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق مکشوفه بیش از سه میلیارد ریال است، گفت:در همین ارتباط دو نفر متهم دستگیر و به همراه وسایل نقیله توفیقی و محموله قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز دشتستان منتقل شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر