دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دستگاههای اجرایی به منظور هر چه باشکوه تر برگزار شدن روز شانزدهم اسفندماه به عنوان روز قرآنی استان بوشهر پیشگام شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست هماهنگی برای برنامه های روز قرآنی بوشهر افزود: استان بوشهر یک استان قرآنی و از دیرباز با قرآن زندگی کرده و با محشور شده است.\n\nوی بیان کرد: این استان دارای شخصیت های برجسته ای در زمینه صوت، قرائت و پژوهش و ابتکارات قرآنی در ایران مطرح است و همین امر ایجاب می کند برنامه های روز قرآنی به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
کد خبر: ۱۹۸۲۴
سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دستگاههای اجرایی به منظور هر چه باشکوه تر برگزار شدن روز شانزدهم اسفندماه به عنوان روز قرآنی استان بوشهر پیشگام شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست هماهنگی برای برنامه های روز قرآنی بوشهر افزود: استان بوشهر یک استان قرآنی و از دیرباز با قرآن زندگی کرده و با محشور شده است.

\n\n

وی بیان کرد: این استان دارای شخصیت های برجسته ای در زمینه صوت، قرائت و پژوهش و ابتکارات قرآنی در ایران مطرح است و همین امر ایجاب می کند برنامه های روز قرآنی به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

\n\n

صفایی بوشهری عنوان کرد: تلاش برای احیای فعالیتهای قرانی صورت گرفته در دهه های گذشته و تجلیل از پیشکسوتان قرآنی در قید حیات و متوفی نیاز اصلی برنامه های روز قرآنی بوشهر است.

\n\n

\n\n

وی با تاکید بر لزوم برگزاری یادواره شهدای قرآنی استان بوشهر یادآور شد: به منظور گسترش فعالیتهای قرآنی این روز باید زمینه ساز گسترش کانوهای قرآنی در استان شود.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: روز 16 اسفند سالروز آیت الله معتقد اهرمی که به عنوان روز قرآنی استان معرفی شده باید روزی برای تزریق خون قرآنی بر پیکره این استان برای یکسال آینده باشد.

\n\n

وی تاکید کرد: در قالب این بزرگداشت برگزاری جشنواره میدانی نقاشی کودکان با موضوع های قرآنی نیز حائز اهمیت فراوانی است.

\n\n

صفایی بوشهری بیان کرد: برای ارزیایی موسسه های قرآنی با هدف تجلیل از آنها نیاز است ارزیابی ها بطور کامل دقیق و کارشناسانه باشد.

\n\n

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه سند راهبردی 20 ساله قرآنی استان بوشهر روز شانزدهم اسفند گفت: در روز قرآنی این استانی بوشهر مقرر شده همه مکاتبات ادارای مزین به شعار قرآنی سال جاری باشد.

\n\n

\n\n

عبدالرضا عالی پور بیان کرد: شروع همه کلاسهای مدارس این استان نیز با نوای ملکوتی قرآن خواهد بود.

\n\n

وی ادامه داد: اختصاص یک ستون خاص از مطبوعات استانی به مطالب قرآنی از دیگر برنامه های روز قرآنی استان بوشهر است.

\n\n

عالی پور بیان کرد: تبلیغات محیطی در سطح استان، تقدیر از واقفان قرآنی، هم نوایی 100نفره قرآنی، حضور قاریان بین المللی از برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت روز قرآنی استان بوشهر است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر