جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: زیرساخت‌های شهر بوشهر برای افزایش دوبرابری جمعیت بوشهر تا پنج سال آینده توسعه می‌یابد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح چهارشنبه در حاشیه برگزاری برنامه‌های روز بوشهر اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی است تا بوشهر و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آن به خوبی معرفی شود و لازم است که در این راستا برنامه‌های مناسبی داشته باشیم.\n\nوی با اشاره به راه‌اندازی سایت روز بوشهر با همت سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر، بیان کرد: امسال به مناسبت هفته بوشهر برنامه‌های متنوعی در بوشهر برگزار می‌شود که امیدواریم شاهد رضایت مردم از این برنامه‌ها باشیم.
کد خبر: ۱۹۸۳۷
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: زیرساخت‌های شهر بوشهر برای افزایش دوبرابری جمعیت بوشهر تا پنج سال آینده توسعه می‌یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح چهارشنبه در حاشیه برگزاری برنامه‌های روز بوشهر اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی است تا بوشهر و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آن به خوبی معرفی شود و لازم است که در این راستا برنامه‌های مناسبی داشته باشیم.

\n\n

وی با اشاره به راه‌اندازی سایت روز بوشهر با همت سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر، بیان کرد: امسال به مناسبت هفته بوشهر برنامه‌های متنوعی در بوشهر برگزار می‌شود که امیدواریم شاهد رضایت مردم از این برنامه‌ها باشیم.

\n\n

شهردار بوشهر با تقدیر از شواری اسلامی شهر و سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر برای طراحی و برگزاری برنامه‌های روز بوشهر، افزود: با طراحی و اجرای برنامه‌های مختلف تلاش داریم که ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بوشهر بیش از پیش معرفی شود.

\n\n

وی با دعوت از مردم برای حضور در مراسمات روز و هفته نکوداشت بوشهر، خاطرنشان کرد: ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش مشارکت در میان اقشار مردم از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های روز بوشهر است.

\n\n

میگلی‌نژاد افزود: همه تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم به کار گرفته‌ایم و اعتقاد داریم که هیچ چیزی با ارزش‌تر و مهمتر از خدمت به مردم نیست.

\n\n

وی با اشاره به اینکه ایجاد بستر مناسب برای جذب و افزایش جمیعت و رشد شهر بوشهر یکی از استراتژی‌های شهرداری است، ادامه داد: زیرساخت‌های شهری بوشهر برای افزایش دوبرابری جمعیت بوشهر تا پنج سال آینده توسعه می‌یابد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر