جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ همایش بزرگ شکوه حضور در دشتستان برگزار شد؛
فکرشهر: برگزاری شعرخوانی توسط معصومه خدادادی، اجرای موسیقی و نمایش طنز نیز بخش دیگری از این همایش بود...
کد خبر: ۱۹۹۱۰
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

فکرشهر ـ آذر حسینی: همایش بزرگ شکوه حضور، عصر پنج شنبه ـ 13 اسفندماه 94 ـ با حضور پرشور مردم دشتستان در برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، منتخب مردم دشتستان در مجلس دهم، در این آیین با تقدیر از حضور مردم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات و نامزدهایی که از وی حمایت کرده بودند، گفت: مجلس شورای اسلامی دو وظیفه ی اصلی قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون را بر عهده دارد و به همین دلیل از جایگاه بسیار ویژه و مهمی در کشور برخوردار است.

\n\n

پیروزی واقعی امید و پیروز واقعی انتخابات مردم هستند

\n\n

محمدباقر سعادت با بیان این که شایسته است این مجلس هم از ترکیب خوب و پشتوانه ی مردمی برخوردار باشد، اظهارداشت: دولت تدبیر و امید برآمده از خود مردم است، لذا با حضور مجلسی مردمی و کارآمد می توان فضای آرام تر و همراه با موفقیت بیشتری را در کشور حکمفرما کرد.

\n\n

\n\n

وی با بیان این که دشتستان تاریخ و قدمتی به درازای تاریخ دارد، ابرازداشت: برای رسیدن دشتستان بزرگ به جایگاه واقعی خود از همه ی ظرفیت ها استفاده خواهم کرد.

\n\n

سعادت ادامه داد: در این انتخابات برد و باخت معنا ندارد، چرا که انتخاب با مردم است و پیروزی واقعی امید و پیروز واقعی انتخابات مردم و کسانی است و که با مردم همراه می باشند.

\n\n

نیاز به همکاری همه برای اعتلای دشتستان بزرگ

\n\n

وی افزود: اینجانب به عنوان نامزد مورد حمایت جبهه ی اصلاحات و حامیان دولت، با حفظ مشی اعتدال تلاش دارم ضمن انجام وظایف قانونی و نیز خدمتگذاری به مردم شریف و بزرگوار با همراهی دولت تدبیر و امید، به سهم خود در خدمتگذاری بهتر دولت و مردم شریف همکاری لازم را داشته باشم.

\n\n

\n\n

منتخب مردم دشتستان در مجلس دهم اضافه کرد: در شرایط کنونی که کشور عزیزمان به تلاش و آرامش بیشتری نیاز دارد، مصمم به انجام کارهای منسجم و مطالعه شده هستم و برای اعتلای دشتستان بزرگ از تمام مردم و مسئولین و نمایندگان دوره های پیشین و نامزدهای این دوره تقاضای مساعدت و همکاری دارم.

\n\n

دشتستان از یک بیماری مزمن رنج می برد

\n\n

حجت الاسلام احمد رزمجو نیز در این آیین با اشاره به نقش مهم مردم برای برقراری حکومت ها گفت: انقلاب اسلامی ایران، تمام دیکتاتورهای خاورمیانه را به هوش آورد که راهی نمانده است جز با مردم بودن و با مردم ماندن.

\n\n

به گزارش خبرنگار فکرشهر، این فعال اصلاح طلب در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون انتخابات اخیر و لیست امید که اکثریت ملت را پای صندوق های رای کشاند، گفت: ما همه در یک کشتی سواریم که در میان خشم و جنگ در خاورمیانه ره می سپارد و باید سکانداران کشتی مراقب باشند که از درون سوراخ نشود.

\n\n

وی ادامه داد: مردم ایران با راهبردی که در خرداد 92 انتخاب کردند و ادامه می یابد، می روند که در خاورمیانه نقش تاثیرگذار خود را ایفا کنند.

\n\n

رزمجو با اشاره به قدرت چانه زنی دولتمردان در عرصه های سیاسی و اقتصاد دنیا افزود: انتخابات برای این امور راه را باز کرده است و حضور و مشارکت مردم در قدرت ایران برای این مذاکرات بسیار تاثیرگذار است.

\n\n

\n\n

این فعال اصلاح طلب در بخش دیگری از سخنانش ابرازداشت: مردم صداقت، را خوب می شناسند، یکدلی و یک زبانی را خوب می شناسند، ادب و حرمت را قدر می دانند و صفا و خلوص را خوب و عمیق می شناسند و هر کس بتواند این ویژگی ها را داشته باشد، مورد قبول واقع می شود.

\n\n

وی اضافه کرد: بیایید به سمت انسجام و وحدت و برادری پیش برویم و به رقیبمان احترام بگذاریم و بگذاریم تا دیگران نیز از اخلاق و منش شما بیاموزند.

\n\n

حجت الاسلام احمد رزمجو در بخش دیگری از سخنانش خطاب به منتخب مردم دشتستان در مجلس نیز گفت: دشتستان ظریفت های بسیار بزرگی داشته و دارد، دشتستان از یک بیماری مزمن رنج می برد، دشتستان هرگز ساختار یک رشد متوازن را برای خود ندیده است. دشتستان از آمار بالای بیکاری و نبود عمران و آبادانی درخور در شهرها و روستاهای شهرستان رنج می برد و نیازمند است در همین قامت و هیبت بزرگ خودش رشد کند، زیبا بماند و جلو برود

\n\n

وی با تقدیر از مجریان انتخابات و حضور پرشور مردم در حماسه س هفتم اسفندماه خطاب به محمدباقر سعادت اضافه کرد: شما اکنون زبان دشتستانید و باید به نمایندگی از همه حضور داشته و صدای همه باشید.

\n\n

\n\n

وی در پایان از مردم خواست گام سوم را نیز در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بردارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این همایش که برای قدردانی از مردم دشتستان برای حضور در انتخابات 7 اسفندماه از سوی مجمع اصلاح طلبان دشتستان و ستاد سابق محمدباقر سعادت برگزار شد، رییس و سخنگوی مجمع اصلاح طلبان دشتستان نیز از مردم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر نمودند.

\n\n

برگزاری شعرخوانی توسط معصومه خدادادی، اجرای موسیقی و نمایش طنز نیز بخش دیگری از این همایش بود.

\n\n

برای دیدن گزارش تصویری مراسم اینجا کلیک نمایید.

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر