جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: چند سالی از راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتالی در بردخون می‌گذرد اما در این مدت بارها شاهد قطع در دریافت شبکه‌های صداوسیما جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، از سه روز پیش شبکه‌های دیجیتال در بردخون به علت قطع برق از کار افتاده و علی‌رغم پیگیری تاکنون وصل نشده و مردم منطقه از این وضعیت ناراضی هستند و تعدادی از آنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به بیان نظرات و پیشنهاد‌های خود پرداخته‌اند.
کد خبر: ۱۹۹۴۲
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

فکرشهر: چند سالی از راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتالی در بردخون می‌گذرد اما در این مدت بارها شاهد قطع در دریافت شبکه‌های صداوسیما جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، از سه روز پیش شبکه‌های دیجیتال در بردخون به علت قطع برق از کار افتاده و علی‌رغم پیگیری تاکنون وصل نشده و مردم منطقه از این وضعیت ناراضی هستند و تعدادی از آنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به بیان نظرات و پیشنهاد‌های خود پرداخته‌اند.

\n\n

شهروند بردخونی در این زمینه گفت: با هزار امید دستگاه دیجیتالی را تهیه کردم اما به‌خوبی نتوانسته‌ایم از برنامه‌ها استفاده کنیم زیرا با تغییر وضعیت جوی یا باد و باران و قطع برق، دستگاه مستقر در بردخون دچار ایراد می‌شود و همه شبکه‌های تلویزیونی در منطقه قطع می‌شود.

\n\n

دیگر شهروند بردخونی اظهار داشت: بیشتر همسایه‌ها دارای ماهواره هستند اما من بر اساس اعتقادی که داشتم به خرید ماهواره رضایت ندادم و دستگاه دیجیتال را برای برنامه‌های رادیو و تلویزیونی کافی دانستم اما همسر و فرزندانم همواره گله می‌کنند که نمی‌توانند از این برنامه‌ها بهره ببرند.

\n\n

شهروند دیگری افزود: شبکه دیجیتال برنامه‌های مفید و سرگرم‌کننده دارد اما متأسفانه پشتیبانی لازم از آن صورت نمی‌گیرد و اغلب اوقات دستگاه بردخون قطع می‌شود.

\n\n

همچنین دیگر شهروند این منطقه گفت: بیشتر اوقات در منزل به سر می‌برم و تنها سرگرمی من تماشای برنامه‌های تلویزیون است اما در هنگام قطع شبکه‌ها هیچ‌گونه وسیله‌ای برای تماشا و کسب اطلاعات ندارم.

\n\n

احمد احمدی که یک عکاس است نیز گفت: در عصر اطلاعات که جهان تبدیل به دهکده‌ای شده باید تلاش شود پیشرفته‌ترین دستگاه‌های فرستنده و گیرنده رادیو و تلویزیونی در شهرها و روستاها راه‌اندازی شود تا مردم به دنبال ماهواره نباشند و دشمن نتواند با حربه رسانه‌ای اعتقادات و باورهای مردم را تضعیف کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر