دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: تلاش داریم تا چهار پایگاه امداد جاده‌ای در استان بوشهر راه‌اندازی کنیم.به گزارش فکرشهر، عبدالکریم شعبانزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته هلال احمر از 18 تا 24 اردیبهشت ماه، اظهار داشت: برنامه‌های هفته هلال احمر در استان بوشهر در چهار حوزه مختلف درمان و توانبخشی، امداد  و نجات، داوطلبان و جوانان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۹۸
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۷

فکرشهر: مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: تلاش داریم تا چهار پایگاه امداد جاده‌ای در استان بوشهر راه‌اندازی کنیم.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم شعبانزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته هلال احمر از 18 تا 24 اردیبهشت ماه، اظهار داشت: برنامه‌های هفته هلال احمر در استان بوشهر در چهار حوزه مختلف درمان و توانبخشی، امداد  و نجات، داوطلبان و جوانان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما در هفته هلال احمر ارائه خدمات درمانی رایگان است که تیم درمان و توانبخشی هلال احمر استان بوشهر به مدت سه روز در نقاط محروم استان کهکیلویه و بویراحمد حضور خواهند یافت.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر از ارائه 30 درصد تخفیف بابت  خدمات بخش درمان و توانبخشی و فیزیوتراپی، در هفته هلال احمر، بیان داشت: المپیاد دادرس با هدف افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس در استان بوشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این المپیاد در بخش‌های کنترل و ارزیابی علایم حیاتی، احیاء قلبی و ریوی، پانسمان و بانداژ، آتل‌بندی، اسکان اضطراری، پناه‌گیری و تخلیه اضطراری، اطفای حریق و حمل مصدوم برگزار شد، تصریح کرد: تیم دادرس خواهران دشتستان و برادران گناوه در پایان به مسابقات کشوری راه یافتند.

استقرار نمایندگی هلال احمر در هشت شهرستان استان بوشهر

شعبانزاده در ادامه به استقرار مرکز ارتوپدی فنی هلال احمر در بوشهر اشاره کرد و گفت: محل استقرار این مرکز را به علت مخالفت دو عضو شورای شهر بوشهر تغییر دادیم و این مکز در محوطه هلال احمر بوشهر قرار گرفته است.

وی با اشاره به ساخت دست و پای مصنوعی در این مرکز، افزود: در این مرکز دست و پای مصنوعی با مبلغ ناچیزی ساخته می‌شود و امیدواریم اعضای شورای شهر بوشهر به نیازهای این مرکز توجه کنند و محل مناسبی برای فعالیت آن در نظر گرفته شود.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر با اشاره به استقرار نمایندگی هلال احمر در هشت شهرستان استان بوشهر، بیان داشت: تلاش داریم تا در شهرستان‌های عسلویه و جم نیز نمایندگی هلال احمر را راه‌اندازی کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: هفت پایگاه امداد جاده‌ای در حال حاضر در استان بوشهر فعالیت دارند و تلاش داریم تا در محور بوشهر ـ گناوه، بوشهر ـ دلوار، تونل اهرم ـ فراشبند و خروجی جم ایجاد کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر