دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پیکر پاک 'غلامحسین آبدونی' جانباز دوران دفاع مقدس، روز جمعه با حضور مردم شهرستان دیر در استان بوشهر تشییع و به خاک سپرده شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، رزمندگان، ایثارگران،دوستان همرزش و قشرهای مختلف مردم امروز در شهر دوراهک شهرستان دیر استان بوشهر پیکر پاک این جانباز دوران دفاع مقدس را تشییع کردند.\n\nجانباز غلامحسین آبدونی رزمنده هشت سال دفاع مقدس 42ماه از عمر خود را در مناطق جنگی مجنون، کوشک، بصره، آبادان و ناوتیپ امیرالمومنین گذراند و از ناحیه گوش جانباز شد.\n\nوی صبح امروز در سن 87 سالگی به یاران شهیدش پیوست و در گلزار شهدای شهر دوراهک آرام گرفت.
کد خبر: ۱۹۹۸۵
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

فکرشهر: پیکر پاک 'غلامحسین آبدونی' جانباز دوران دفاع مقدس، روز جمعه با حضور مردم شهرستان دیر در استان بوشهر تشییع و به خاک سپرده شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رزمندگان، ایثارگران،دوستان همرزش و قشرهای مختلف مردم امروز در شهر دوراهک شهرستان دیر استان بوشهر پیکر پاک این جانباز دوران دفاع مقدس را تشییع کردند.

\n\n

جانباز غلامحسین آبدونی رزمنده هشت سال دفاع مقدس 42ماه از عمر خود را در مناطق جنگی مجنون، کوشک، بصره، آبادان و ناوتیپ امیرالمومنین گذراند و از ناحیه گوش جانباز شد.

\n\n

وی صبح امروز در سن 87 سالگی به یاران شهیدش پیوست و در گلزار شهدای شهر دوراهک آرام گرفت.

\n\n

بندردیر در فاصله 180 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر