پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۲۰۰۰۰۲۲
شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
فکرشهر: اعضای کمیسیون‌های اصلی و فرعی شورای اسلامی شهر برازجان انتخاب شدند.

فکرشهر: اعضای کمیسیون‌های اصلی و فرعی شورای اسلامی شهر برازجان انتخاب شدند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شورای اسلامی شهر برازجان، صد و شصتمین جلسه رسمی شورا‌ و با حضور شش نفر از اعضا، هجدهم شهریورماه ۱۴۰۲، با دستور کار انتخاب اعضای کمیسیون‌های اصلی و فرعی این شورا برگزار شد.

پس از رأی گیری میان اعضا و اعلام اسامی، «سید عبدالمحمد کاظمی» رییس شورا، به عنوان رییس کمیسیون خدمات شهری نیز انتخاب شد.

همچنین، «مهدی بهبهانی» به عنوان رییس کمیسیون حقوقی، «مسیب غریب زاده» به عنوان رییس کمیسیون اداری، مالی و بودجه، «ارسطو قائدی برازجانی» به عنوان رییس کمیسیون عمرانی و توسعه شهری و «محراب بنافی» به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر برازجان انتخاب شدند.

پس از رای گیری برای کمیسیون های فرعی این شورا نیز، «سید عبدالمحمد کاظمی» به عنوان نماینده شورای اسلامی در کمیسیون های معاملات (مزایده و مناقصه) شهرداری و کمیسیون ماده ۵ در استان، «مهدی بهبهانی» به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر در کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ۷۷ قانون شهرداری برازجان، «مسیب غریب زاده» به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر در کمیسیون های تجدید نظر ماده ۱۰۰ قانون شهرداری در استان، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری برازجان و کمیسیون کفالت نیروی انتظامی شهرستان، «محراب بنافی» به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان و «ارسطو قائدی برازجانی» به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر در سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری برازجان و اداره دارایی انتخاب شدند.

به گزارش «فکرشهر»، در حالی که «وحید مصدق» در این جلسه حضور نداشت و به «صدیقه مهدویان پور» نیز ریاست هیچ کمیسیونی نرسید؛ بنافی و قائدی انتخاب شدند که به طور مشترک، در کمیسیون ارزیابی و املاک شهرداری برازجان حضور داشته باشند.

ارسال نظر