جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۱۱۷
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری گفت: این کنگره در سیزدهم آذرماه مصادف با سالروز شهادت شهید حجت الاسلام عاشوری و روز روحانیت استان در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کنگره در مصلی جمعه بوشهر با حضور روحانیون، ائمه جمعه، طلاب، اساتید حوزه و دانشگاهیان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از هدف‌های مهم برگزاری کنگره علامه بلادی بوشهری معرفی و شناساندن بیشتر این عالم بزرگ به آحاد جامعه به‌ویژه قشر حوزوی است.

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری تصریح کرد: این کنگره نقش به‌سزایی در به قلم به دست شدن طلاب و اساتید حوزه و دیگر روحانیون داشته و موجب ارتقای سطح تحقیق و پژوهش آن‌ها شده است.

جمالی ادامه داد: طی هشت دوره اخیر آثار چه به لحاظ کمی و چه کیفی مطلوب و رضایت بخش بوده و سال به سال به کیفیت آثار ارسالی به دبیرخانه‌های این کنگره علمی پژوهشی افزوده شده است.

وی افزود: همچنین مقرر شده با پیگیری‌های موثر آثار برگزیده در مقاله علمی ISC چاپ شود که این موضوع به اعتبار مقالات می‌افزاید.

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری با اشاره به برخی تغییرات در برگزاری نهمین دوره کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری، اظهار کرد: مقرر شده در این دوره پیش داوری مقالات همچون جلسه دفاع پایان نامه‌ها در مدارس علمیه هر شهرستان انجام گیرد.

جمالی گفت: پس از ارزیابی و تجلیل از آنها، آثار برتر هر شهرستان به‌مرحله استانی راه پیدا و برترین‌های استان در مراسم اختتامیه روز ۱۳ آذر ماه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: آثار می‌توانند در قالب کتاب، پایان نامه و مقاله علمی به دبیرخانه کنگره ارسال شوند.

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این کنگره تا پایان آبان سال جاری خواهد بود.

جمالی بیان کرد: توجه به شعار سال در موضوعات کنگره و نیز محور مقاومت یکی از مسائل مهمی است که در این دوره مورد توجه قرار گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر