چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۵۹۶
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

فکرشهر: «جواد لقمان زاده»، نام نویسی خود برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان دشتستان را نهایی کرد.

به گزارش «فکرشهر»، «جواد لقمان زاده» با مدرک تحصیلی دکترای علوم سیاسی که متولد سال ۱۳۵۹ در برازجان است، علاوه بر سرپرستی فرمانداری دشتستان، مدیر کلی سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان، بخشدار مرکزی دشتستان، سرپرستی بخشداری ارم، مدیرعاملی مجمع خیرین سلامت استان بوشهر، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های دشتستان و بوشهر، رابط هیات اندیشه ورز استان بوشهر با سازمان امور اجتماعی کشور و همکاری با دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه را نیز در کارنامه دارد.

وی می گوید: مهم‌ترین شرط تدوین و ترسیم برنامه‌ها و قوانین راه‌گشا برای نیل به توسعه پایدار و متوازن که ضامن پیشرفت تمامی بخش‌های یک کشور باشد، انتخاب نمایندگانی آشنا به مسائل ملی است که همزمان کاستی‌ها و ظرفیت‌های محلی منطقه خود را نیز بشناسد و برای رفع آن‌ها برنامه داشته باشد.

در بخشی از بیانیه «جواد لقمان زاده» هنگام ثبت نام نهایی در انتخابات آمده است:

«هر جامعه‌ای با توجه به نیاز‌ها و زیر ساخت‌های خود در تمامی زمان‌ها نیازمند تحول و پیشرفت به سوی زیست بهتر و شادمانه شهروندانش است. این مهم محقق نخواهد شد مگر با یاری جستن از انتخاب‌های جمهور مردمان آن دیار و انتخاب نمایندگانی که بتوانند تجلیگر این خواست عمومی باشند.

در این مسیر بود که ایرانیان کوشیدند تا با گذر از سختی‌های بسیار، نهاد قانون گذاری را با حضور نمایندگان محلی پایه ریزی کنند و این میراث ارزشمند با قدمتی بیش از یک صد سال، امروز نیز حاوی اثرگذاری‌های متعدد ملی و منطقه ای است.

اما مهم‌ترین شرط تدوین و ترسیم برنامه‌ها و قوانین راه‌گشا برای نیل به توسعه پایدار و متوازن که ضامن پیشرفت تمامی بخش‌های یک کشور باشد، انتخاب نمایندگانی آشنا به مسائل ملی است که همزمان کاستی‌ها و ظرفیت‌های محلی منطقه خود را نیز بشناسد و برای رفع آن‌ها برنامه داشته باشد.

اثر گذاری برای بهبود امروز و فردای خطه دیرین دشتستان و تجربه کار و تلاش، دوشادوش مردمان این دیار انگیزه بخش حضور اینجانب برای ثبت نام در انتخابات مجلس بود تا در صورت حسن نظر رای دهندگان، با توجه به شناخت کامل از توانمندی‌های شهر و روستا‌های این منطقه و سال‌ها کار در بخش‌های مختلف اداری آن و مطالعه در باب ظرفیت‌های کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس، برای تدوین برنامه‌های سازنده و پیش برنده کوشا باشم.

حال به لطف یزدان پاک، با نگاهی واقع بینانه به تمامی چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو و یاری گرفتن از نظر متخصصان باید کوشید تا حضور مقتدرانه را در کرسی دشتستان در خانه ملت رقم بزنیم.

با تقدیم ارادت و احترام

جواد لقمان زاده»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر