جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۹۰۴
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و با حضور دانش آموزان، اولیا و مسئولان شهرستان دشتی آئین افتتاحیه طرح ملی لاله‌های روشن در دبیرستان شهید نیروزاده خورموج برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی ظهر سه شنبه در آئین افتتاحیه طرح ملی لاله‌های روشن بر ضرورت شناساندن شهدای دانش‌آموز و آرمان‌های آن‌ها در عصر حاضر به دانش‌آموزان تأکید کرد.

عبدالمهدی شریف نژاد با بیان اینکه این افتتاحیه همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام شهید عبدالکریم نیروزاده، شهید کریم چاهشوری، شهید محمدرضا کشاورز و شهید علی آشنازارع برگزار شده است، گفت: در طرح ملی لاله‌های روشن در هر مدرسه یک شهید فرهنگی یا دانش آموز معرفی و به دانش آموزان شناسانده می‌شود.

وی از برگزاری ۵۴ یادواره شهید در مدارس این شهرستان سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: پارسال آموزش و پرورش شهرستان دشتی مقام برتر حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر را کسب کرد.

شریف نژاد تاکید کرد: تهاجم فرهنگی، دانش‌آموزان ما را تهدید می‌کند و بهترین راه مبارزه با آن، شناساندن سیره و منش شهدای دانش‌آموز و طرز فکر آن‌ها به دانش‌آموزان است تا با برگزاری این برنامه‌ها، شاهد توسعه کیفی فعالیت‌های تربیتی و پرورشی دانش‌آموزان در مدارس باشیم.

در این آئین که در فضایی صمیمی و معنوی برگزار شد برنامه‌هایی همچون سخنرانی، خاطره گویی سید منصور سجادی از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس و از مدافعان حرم، نمایش تئاتر، سرود و تجلیل از خانواده‌های شهیدان نیروزاده و آشنازارع برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر