جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۳۵۴
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از رشد و افزایش ۱۲۹ درصدی کشفیات سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون و کسب رتبه دوم کشوری در این شاخص خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ جوشن سهرابی اظهار کرد: یکی از انتظارات و مطالبات بحق شهروندان و اصحاب رسانه، شناسایی و دستگیری سارقین و کشف و استرداد اموال مسروقه است که این مهم به صورت جدی در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار دراد.

وی افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون با شناسایی و دستگیری بیش از ۶۰ باند سرقت و ۲۳۴ نفر مالخر (خریداران اموال مسروقه) در استان بوشهر، آمار کشف سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲۹ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: این میزان کشفیات از ابتدای سال جاری تاکنون موجب شده که استان رتبه دوم کشور در این خصوص را کسب کند.

سهرابی بیان کرد: این توفیقات حاصل مشارکت و همراهی مردم عزیز و تلاش کارآگاهان و افسران پلیس آگاهی و دوایر تجسس بوده و تلاش خواهد شد تا پایان سال جاری این روند با جدیت بیشتر ادامه یابد.

وی ادامه داد: در پیشگیری از وقوع جرائم سرقت ضمن نیاز به خود مراقبتی بیشتر توسط شهروندان، در بررسی انجام شده حداقل تعداد ۲۷ دستگاه دیگر در کنار فراجا دارای مسئولیت هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر عنوان کرد: پلیس استان ماموریت کنترل و کاهش وقوع جرایم سرقت را با همکاری شهروندان و دستگاه‌های مرتبط برابر وظیفه ذاتی با جدیت دنبال خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر