چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان، از دستگیری سارقان حرفه‌ای قطعات خودرو و کشف ۲۱ فقره از آنان در این شهرستان خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۱۴۸۷
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان، از دستگیری سارقان حرفه‌ای قطعات خودرو و کشف ۲۱ فقره از آنان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ مهدی روان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات داخل خودرو، در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار رئیس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی بیان کرد: ابتدا متهمین در روز‌های تعطیل و جا‌های خلوت اقدام به شناسایی خودرو‌های پارک شده می‌کردند سپس با استفاده از کلید و خم کردن درب خودرو اقدام به سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو با همکاری یکدیگر می‌کردند و پس از ربودن اموال در فرصت مناسب اقدام به فروش آن‌ها می‌کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان اضافه کرد: متهمین پس از دستگیری و طی تحقیقات خاص پلیسی و مواجهه با دلایل و مدارک علمی و مواجهه با مستندات لب به اعتراف گشود و به ۲۱ فقره سرقت قطعات داخل خودرو شامل ۱۰ دستگاه ضبط صوت، پنج باتری، ۲ دستگاه باند، ۲ زاپاس خودرو و مقادیر زیادی مدارک و فلش مموری و ... معترف و متهمین به همراه پرونده متشکله به دادسرا اعزام که با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

وی از شهروندان خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال و وسایل نقلیه خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر