يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: با توجه به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای در تهران، تعدادی از این آثار نیز در بوشهر پخش شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سیدحسین سیدزاده در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: دهمین جشنواره فیلم‌های 100 ثانیه‌ای در حالی برگزار شده که با استقبال هنرمندان بوشهری تعدادی از این آثار در بوشهر به نمایش درآمد.\n\nوی بیان کرد: این جشنواره فرصتی برای هنرمندان است تا نبوغ خود را در ساخت فیلم کوتاه با شرایط جشنواره فیلم‌های 100 ثانیه‌ای به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۲۰۰۱۷
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

فکرشهر: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: با توجه به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای در تهران، تعدادی از این آثار نیز در بوشهر پخش شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیدحسین سیدزاده در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: دهمین جشنواره فیلم‌های 100 ثانیه‌ای در حالی برگزار شده که با استقبال هنرمندان بوشهری تعدادی از این آثار در بوشهر به نمایش درآمد.

\n\n

وی بیان کرد: این جشنواره فرصتی برای هنرمندان است تا نبوغ خود را در ساخت فیلم کوتاه با شرایط جشنواره فیلم‌های 100 ثانیه‌ای به نمایش بگذارند.

\n\n

رئیس حوزه هنری بوشهر خاطرنشان کرد: علاوه بر آشنایی با آثار هنرمندان شهرهای مختلف کشور، در جشنواره فیلم‌های 100 ثانیه‌ای شاهد شکوفایی استعدادهای مختلف هنری نیز هستیم.

\n\n

سیدزاده در ارتباط با پخش فیلم‌های 100 ثانیه‌ای در بوشهر تصریح کرد: برای استفاده هنرمندان و علاقمندان بوشهری، فیلم‌های بخش غیررقابتی و بخش مسابقه ملی جشنواره 100 ثانیه‌ای در بوشهر پخش و مورد استقبال هنرمندان قرار گرفت.

\n\n

وی با اشاره به پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر کارگاهی و اتود در بوشهر گفت: هیئت بازبین این دوره متشکل از محمد لطفی، کریم آبادی و مهدی انصاری طی روز گذشته و امروز آثار را برای حضور در بخش مسابقه مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

\n\n

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: تاکنون 15 اثر به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر کارگاهی و اتود ارسال شده و 10 اثر به مرحله بازبینی راه یافتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر