چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی‌اش به مناسبت وقفه در جنگ غزه و آزادی گروگان‌ها گفت: یکی از دلایل حمله حماس به اسرائیل، همکاری ما با ریاض و تل آویو برای عادی سازی روابط بین آنهاست وی گفت که در حال همکاری نزدیک با عربستان سعودی و سایر کشور‌ها برای به رسمیت شناختن اسرائیل هستیم...
کد خبر: ۲۰۰۱۸۲۲
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸

فکرشهر: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی‌اش به مناسبت وقفه در جنگ غزه و آزادی گروگان‌ها گفت: یکی از دلایل حمله حماس به اسرائیل، همکاری ما باریاض و تل آویو برای عادی سازی روابط بین آنهاست.

به گزارش «فکرشهر» از انتخاب، وی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که در حال همکاری نزدیک با عربستان سعودی و سایر کشور‌ها برای به رسمیت شناختن اسرائیل هستیم.

بایدن در ادامه بیان کرد: من از نتانیاهو خواستم تا بر تلاش برای کاهش تلفات و تلاش برای از بین بردن حماس که یک هدف مشروع است تمرکز کند.

رئیس جمهور آمریکا گفت: از امیر قطر، رئیس‌جمهور مصر و نخست‌وزیر اسرائیل به خاطر مشارکت‌شان در تحقق آنچه تاکنون انجام داده‌ایم تشکر می‌کنم.

بایدن، رئیس جمهور آمریکا افزود: من به حماس اعتماد ندارم که کار درست را انجام دهد، آن‌ها فقط در برابر فشار‌ها تسلیم می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر