چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۸۴۴
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از اختصاص ۷۰ درصد تسهیلات مربوط به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، علی باستین در نشست با مدیران بانک‌های استان بوشهر با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم حوزه اقتصادی حمایت از تولیدکنندگان است، اظهار داشت: در این عرصه بانک‌ها نقش مهم و ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه در حوزه حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه گفت: استان بوشهر در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره ۱۶ قانون بودجه موفق عمل کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با قدردانی از دست‌اندرکاران پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان از اولویت‌های مدیران است و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت نیز در همین راستا انجام می‌شود. تمام بانک‌های استان موظف هستند هر ماه میزان تسهیلات پرداختی را به طور کامل و دقیق اعلام کنند.

وی از اختصاص ۷۰ درصد تسهیلات مربوط به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این مهم در راستای بهبود وضعیت اشتغال انجام می‌شود.

باستین با تأکید بر اینکه هر ماه برای دستگاه‌های اجرایی، سهمی در نظر گرفته شود گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی دستگاه‌های مختلف، با هماهنگی دستگاه اجرایی، استانداری و امور اقتصادی و دارایی استان، بررسی و با اولویت‌بندی به بانک معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به ابلاغ اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان بوشهر خاطرنشان کرد: با ابلاغ این اعتبارات طرح‌های مختلف اقتصادی و اشتغال‌زایی فعال شده که بخشی از آن‌ها امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر در ارتباط با شیوه اولویت‌بندی طرح‌ها یادآور شد: پیشرفت فیزیکی طرح، رسیدن به دهه فجر امسال یا هفته دولت سال آینده و تکمیل زنجیره ارزش از مهمترین عوامل در اولویت تخصیص تسهیلات به طرح‌ها هستند.

باستین از پیگیری طرح‌های سندیکایی مورد توافق بانک‌های عامل تا هفته آینده خبر داد و گفت: مکاتبه و پیگیری جدی معرفی‌شده تسهیلات دور دوم سفر رئیس جمهور و اعلام نتیجه به دستگاه اجرایی از مصوبات مهم جلسه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر