جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل پزشکی قانونی استان بوشهر با بیان اینکه این مجموعه با کمبود پزشک و امکانات تخصصی روبه‌رو‌ست گفت: اکنون ۴۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر از جمله دیلم، تنگستان، دشتی و عسلویه فاقد مراکز و پزشک قانونی است...
کد خبر: ۲۰۰۲۰۴۳
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

فکرشهر: مدیر کل پزشکی قانونی استان بوشهر با بیان اینکه این مجموعه با کمبود پزشک و امکانات تخصصی روبه‌رو‌ست گفت: اکنون ۴۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر از جمله دیلم، تنگستان، دشتی و عسلویه فاقد مراکز و پزشک قانونی است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، ابراهیم پارسا در نشست بررسی وضعیت امکانات پزشکی قانونی استان بوشهر با بیان اینکه نقش پزشکی قانونی در تحقق عدالت، نقش مهم و راهبردی است، اظهار داشت: اقدام به‌موقع و دقیق پزشکی قانونی در اظهار نظر تخصصی در فرآیند دادرسی و جلوگیری از اطاله دادرسی بسیار حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر تأمین زیرساخت‌های لازم پزشکی قانونی در استان بوشهر گفت: تأمین زیرساخت و تجهیزات لازم اداره کل پزشکی قانونی استان در راستای تسریع پاسخ و نظرات دقیق یک ضرورت است.

مدیر‌کل پزشکی قانونی استان بوشهر بیان کرد: با وجود کمبود تجهیزات، پزشک و کارکنان متخصص، تمام تلاش پزشکی قانونی در راستای رضایت‌مندی جامعه و مراجعه‌کنندگان است.

پارسا با بیان اینکه کمبود پزشک و امکانات و تجهیزات تخصصی از جمله مشکلات پزشکی قانونی استان بوشهر است گفت: ۴۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر از جمله دیلم، تنگستان، دشتی و عسلویه فاقد مراکز و پزشک قانونی است.

وی اضافه کرد: با توجه به نبود پزشک قانونی در شهرستان‌های یاد شده مردم مجبورند برای دریافت خدمات به سایر شهرستان‌ها مراجعه کنند که امید است با همکاری مسئولان و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز به زودی شاهد خدمات‌رسانی پزشکی قانونی در این شهرستان‌ها باشیم.

پارسا ایجاد پزشکی قانونی در جزیره خارگ را لازم و ضروری دانست و تأکید کرد: عدم وجود پزشکی قانونی و سالن تشریح در جزیره خارگ سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان در جابجایی اجساد به مرکز استان بوشهر و معاینات افراد شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله روزی فرا برسد که خدمات پزشکی قانونی در همه نقاط استان بوشهر انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر