جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۱۷۲
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از برپایی اردوی دو روزه جهادگران سلامت در بخش ارم شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از دانشگاه علوم پزشکی، ماریا خویش‌دوست با اشاره به رضایت‌مندی مردم از تشکیل اردو‌های جهادی سلامت گفت: گروه جهادی جانباز شهید مختار اعمایی برازجانی به مدت دو روز به بیش از ۶۰۰ نفر از اهالی روستا‌های کم برخوردار و سخت‌گذر چهوک، برجونک، و دهرود سفلی و علیا از توابع بخش ارم دشتستان خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه کردند.

وی با ابراز قدردانی از کانون بسیج جامعه پزشکی شهدای گمنام شبکه بهداشت و درمان دشتستان عنوان کرد: ارائه خدمات درمانی تخصصی و عمومی، دندانپزشکی و بهداشتی رایگان، با استقرار پزشکان و متخصصان اطفال، پوست، زنان و زایمان، پزشک عمومی، کارشناسان مشاوره سلامت روان و بهبود تغذیه در حسینیه روستای چهوک بخش ارم انجام‌گرفته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: با توجه سخت‌گذر بودن این روستاها، گروه‌های سیار غربالگری رایگان دیابت و فشارخون بالا در این دو روز در کنار جهاد گران سلامت مستقر شدند و بیماریابی انجام دادند.

مسئول گروه جهادی جانباز شهید مختار اعمایی برازجانی شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز گفت: اردوی جهادگران سلامت از سوی شبکه بهداشت و درمان دشتستان و با همکاری فرمانداری شهرستان دشتستان، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید گنجی، کانون بسیج جامعه پزشکی شهدای گمنام شبکه بهداشت، بخشداری بخش ارم، حوزه مقاومت بسیج۲۲ بهمن ارم، شورای اسلامی شهر تنگ ارم و دهیاری و شورای اسلامی روستای چهوک، پرجونک، دهرود علیا و سفلی برگزار شده است.

قیصر ترک‌زاده افزود: با توجه به فعال بودن اعضای گروه جهادی سلامت جانباز شهید مختار اعمایی برازجانی امیدواریم بتوانیم تا قبل از پایان سال در روستا‌های کم برخوردار نیز با همکاری دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی، به اهالی این روستا‌ها خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر