دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۲۲۷
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به عنوان چشم انداز و آینده بندر بوشهر از لحاظ سرمایه‌گذاری و اشتغال آفرینی اکنون بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۵۰درصد طول این مسیر قابل بهره برداری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، "عباس محمد صادقی " در بازدید معاونان سازمان‌های بنادر و دریانوردی و ملی بهره‌وری از طرح جاده دسترسی مجتمع بندری نگین اظهار کرد: ۵۰ درصد این جاده در دست ساخت به طول چهار کیلومتر اکنون آماده بهره برداری است و مابقی آن نیز نیمه دوم سال آینده آماده افتتاح می‌شود.

وی افزود: پل این جاده به طول ۱۷۰ متر است که تمامی ۶۰ شمع آن کوبیده شده تا بخش اصلی این پل نیز تمام شده تلقی شود.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآور شد: با توجه به پیش‌بینی حمل بار‌های ترانزیتی سنگین از جاده دسترسی مجتمع بندری نگین عملیات اجرایی آن با شتاب در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: این جاده برای ورود سرمایه‌گذاران به بندر بوشهر بسیار حائز اهمیت است چرا که در نشست‌های مختلف با سرمایه گذاران داخلی جاده دسترسی مناسب از مطالبات جدی آنان بوده است.

در ادامه این بازدید معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان و بنادر و دریانوردی و دو معاون سازمان ملی بهره‌وری با هیات همراه از طرح پایانه صادرات موادمعدنی مجتمع بندری نگین بازدید کردند.

هیات اعزامی به استان در سفر ۲ روزه خود از طرح‌های بنادر استان بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت طرح‌ها قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر