چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: برخی در پارس جنوبی شبانه مدیری را جابه‌جا می‌کنند، نیروی بومی را قلع و قمع می‌کنند و هر آنچه دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند...
کد خبر: ۲۰۰۲۳۱۷
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: برخی در پارس جنوبی شبانه مدیری را جابه‌جا می‌کنند، نیروی بومی را قلع و قمع می‌کنند و هرآنچه دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نمازجمعه، به جاده چریف اشاره کرد و افزود: این جاده مرگ‌بار چریف چند سال است که تکمیل نشده است. دنبال مقصر نمی‌گردیم، ولی جمعی از مسؤولان غفلت یا کوتاهی یا سستی کردند و قدری توجه خاص به این موضوع نداشته اند.

وی بیان کرد: چریف جاده‌ای پر تردد به ویژه در روز‌های پنج شنبه جمعه است توجه خاص می‌خواهد و اکنون در این مسیر عزیزانی را از دست می‌دهیم و خانواده‌هایی مصیبت زده می‌شوند.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: از مسؤولان مربوطه انتظار داریم که جان مردم برای شما مهم باشد. بار‌ها گفته‌ام که مردم خط قرمز ما هستند و شعار قلبی من این است و امید داریم که هر چه مربوط به مردم است جدی‌تر بگیرید.

وی گفت: جان مردم و آسیب‌هایی که به مردم وارد می‌شود را جدی‌تر بگیرید از مسوولین مصرانه می‌خواهم قضیه جاده چریف را حل و فصل کنند آن مقدار که کار شده هم ناقص است همه را کامل کنید.

انتقاد از عزل‌ونصب‌های شبانه

امام جمعه عسلویه افزود: توقع به جا و به حق مردم با نجابت و با شرافت استان بوشهر و شهرستان عسلویه از صنعت نفت و گاز و پتروشیمی این است که به موضوع به کارگیری نیروی بومی اهتمام ویژه داشته باشند. مصوبه ۵۰ درصدی موجود است و رئیس جمهور هم در سفر به شهرستان دستور صادر کرد و امید است که مدیران نگاه ویژه داشته باشند.

وی افزود: در بحث انتصابات هم از نیرو‌های لایق استان بوشهر و شهرستان عسلویه استفاده کنند. یک نیروی بومی بدون دلیل منطقی عزل می‌شود، من در همین تریبون می‌گویم بیایند جواب بدهند. نیروی بومی را قلع و قمع می‌کنند و آنچه دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: تقاضای مردم ما این است که وزیر نفت و معاونین وزیر نفت پیگیر مطالبات به حق مردم استان بوشهر و شهرستان عسلویه باشند. هر چیز سر جای خودش باشد و هر مدیری هر چه دلش خواست نکند.

وی افزود: بعضی شبانه مدیری را بر می‌دارند و هر مدیرعامل هر چه دلش خواست انجام می‌دهد که نباید چنین اتفاقی رخ دهد. همه منصفین می‌دانند مردم استان بوشهر و مردم شریف شهرستان عسلویه میزبان خوبی برای صنعت بوده اند و مسؤولان به مطالبات به حق مردم پاسخ مثبت دهند و گره‌ها را باز کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر