جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۳۹۱
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

فکرشهر: غلامرضا حاجیانی رئیس پیشین هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء با ۱۴ رای به مدت ۴ سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در مجمع انتخابات هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا با اشاره به تاکید وزیر ورزش و جوانان بر بحث آمایش سرزمینی و استعدادیابی در استان‌های کشور گفت: در ۴ ماه گذشته با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش بحث استعدادیابی بر اساس ساختار اسکلت عضلانی آغاز شده است.

یاسر جمالی افزود: با توجه به قابلیت‌های استان بوشهر در ورزش‌های ساحلی سرمایه گذاری در این بخش در سطح استان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در بخش قهرمانی، ورزشکاران مستعد شناسایی و جذب هیات‌های ورزشی استان شده اند.

دبیر فدراسیون ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا نیز در این نشست گفت: بیش از ۹ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۶ گروه هدف این فدراسیون شامل پیوند اعضاء، تالاسمی، ام اس، هموفیلی، دیابت و همو دیالیز در رشته‌های مختلف این فدراسیون فعالیت می‌کنند.

محسن موسوی افزود بیش از ۲۰ درصد اعتبارات این فدراسیون بین ۳۱ استان کشور توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: در مسابقات جهانی پیوند اعضاء ۲۰۲۳ استرالیا کاروان ورزشی ایران در ۱۰ رشته ورزشی موفق به کسب ۷۹ نشان رنگارنگ و جایگاه پنجمی جهان شد.

موسوی گفت: در تیر سال آینده نیز تیم فوتبال پیوند اعضا کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضا در کشور ایتالیا شرکت می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر