پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۶۳۷
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

فکرشهر: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از راهیابی شش قصه گوی بوشهری به مرحله نهایی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سمیه رسولی در جمع خبرنگاران افزود: داوری مرحله کشوری این جشنواره هم‌زمان با شب یلدا به میزبانی شهر یزد و با حضور قصه‌گویانی از سراسر ایران و جهان برگزار می‌شود.

وی گفت: مرحله استانی این جشنواره ۲۱ و ۲۲ آبان در بوشهر برگزار شد.

در بخش بین الملل، سوسن حیاتی با قصه خان و خواب، در بخش ملی مدرن کلاسیک بزرگسال، زهرا میرزایی‌خواه باقصه میرزا بد نباشه، دربخش آیینی سنتی بزرگسال، مژگان صفری باقصه نبرد رستم با کلاه دوز، در بخش آیینی سنتی نوجوان، فاطمه نوذری باقصه رستم و برزو، در بخش ملی مدرن کلاسیک بزرگسال، رضوان فتاح باقصه نبید و نکرد و دربخش ملی مدرن کلاسیک نوجوان، ساجده جعفری با قصه ختن به بخش نهایی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی راه یافتند.

مرحله کشوری بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال با رویکرد مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی ازسوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شعار با قصه لبخند بسازیم به میزبانی شهر یزد و با حضور قصه‌گویانی از سراسر ایران و کشور‌های دیگر تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود.

راهیابی ۶ قصه گوی بوشهری به بخش نهایی جشنواره بین المللی قصه گویی

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر