جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۹۱۳
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

فکرشهر: سومین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات، موتور سیکلت، لوازم جانبی و خدمات پس از فروش در آیینی با حضور شماری از مسئولان و فعالان این صنعت در محل نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر شامگاه سه‌شنبه در حاشیه این آیین در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه یاد شده تا هشتم دی ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان است.

" حسین نامور" افزود: در نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات، موتور سیکلت، لوازم جانبی و خدمات پس از فروش دستاورد‌های ارزشمندی در صنعت خودرو و موتور سیکلت از هشت استان کشور در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از آنجا که بوشهر همواره از استان‌های با استقبال مناسب از نمایشگاه خودرو بوده امسال نسبت به سال قبل ظرفیت این نمایشگاه ۷۰ درصد افزایش داده شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر تصریح کرد: نمایشگاه‌ها می‌توانند در تولید، رشد و معرفی ظرفیت‌ها و دستاورد‌های صنعت خودروسازی نیز موثر واقع شوند.

نامور یادآور شد: این نمایشگاه به تولیدکنندگان و توزیع کنندگان فرصت می‌دهد تا نسبت به معرفی بیشتر محصولات خود به مردم اقدام کنند.

وی اظهار کرد: نمایشگاه‌های صنایع دریایی و دریانوردی و شیلات از جمله نمایشگاه‌هایی استان بوشهر هستند که در ماه جاری پذیرای بازدید کنندگان می‌شوند.

نامور عنوان کرد: همچنین برنامه ریزی برای برپایی نمایشگاه‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، بانک، بیمه و لیزینگ در بوشهر پیش بینی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر