چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: طی این مدت با تداوم وزش باد‌های شمالی بر روی دریا، سواحل استان به تناوب متلاطم خواهد بود...
کد خبر: ۲۰۰۲۹۶۵
جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته «بندر دیر» با ۳۱ و «جم» با ۹ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌ها در ساعت‌هایی از وقت امروز تا روز شنبه هفته آینده با عبور امواج ناشی از سامانه ناپایدار جو، برای این استان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: طی این مدت با تداوم وزش باد‌های شمالی بر روی دریا، سواحل استان به تناوب متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و در برخی مناطق بخصوص نواحی شمالی و مرکزی استان با احتمال بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر شمال غربی تا شمالی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا و در سواحل در برخی ساعات با سرعت ۱۶ تا ۳۸ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ و در برخی ساعت‌ها ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۰۰، مد اول ساعت ۱۰:۰۵، جزر دوم ساعت ۱۳:۱۵ و مد دوم ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر