جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۹۸۶
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دادگستری استان بوشهر از هر گونه اقدام قضائی و حمایتی که مورد نیاز باشد دریغ نخواهد کرد و حامی کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست خواهد بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی مهر انگیز در بازدید از شیرخوارگاه شهید ناجی استان بوشهر به اهمیت حمایت و رسیدگی به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی پیش روی آن‌ها اشاره کرد و گفت: این کودکان به دلایل مختلفی در این مکان قرار گرفته‌اند و نیاز به حمایت ویژه دارند که باید مسئولان به این موضوع نگاه ویژه داشته باشند و صدد رفع نیاز‌ها و کمک‌های این مرکز باشند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن تشکر از زحمات ارزشمند همه کسانی که در این راستا در حال ارائه خدمات با توجه به کمبود نیرو هستند گفت: دادگستری استان بوشهر نیز از هر گونه اقدام قضائی و حمایتی که مورد نیاز باشد دریغ نخواهد کرد و حامی این مرکز و کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست خواهد بود.

وی در حاشیه این دیدار در جریان وضعیت ساختمان نگهداری و مشکلات آن قرار گرفت و گفت: با توجه به وضعیت موجود، ساختمان شیرخوارگاه شهید ناجی دارای فرسودگی است که در راستای ارتقای سطح ارائه خدمات در این مرکز تخصیص اعتبارات دولتی و اعتبارات مسؤولیت‌های اجتماعی و حتی استفاده از ظرفیت خیرین می‌تواند بسیار کمک کننده و مؤثر باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر