جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۱۰۷
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

فکرشهر: رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: خودرو‌های توقیفی در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی مهرانگیز در بازدید از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر ضمن بررسی «آخرین آمار خودرو‌های توقیفی، سال توقیف، اطلاع از نحوه مزایده و فروش آن‌ها» بر لزوم رسیدگی و تعیین تکلیف خودرو‌ها باقی مانده تأکید کرد و ساماندهی پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را به صورت ویژه ضروری دانست.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: خودرو‌های توقیفی ۹ ماهه امسال ۵۱ دستگاه بوده و تعداد خودرو‌هایی که در همین ۹ ماهه پرونده‌های آن‌ها رسیدگی و تعیین تکلیف شده است ۱۵۶ دستگاه است.

مهرانگیز با تاکید بر صیانت اموال و ضرورت نگهداری مطلوب این خودروها، افزود: در حال حاضر ۱۸۵ دستگاه خودرو در پارکینگ‌ها وجود دارد که دستور تعیین تکلیف این خودرو‌ها صادر شد تا هر چه سریع‌تر رسیدگی و به مرحله مزایده و فروش برسند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خصوص تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی مرتبط با پرونده‌های مواد مخدر از نزدیک در جریان وضعیت خودرو‌ها و اموال توقیفی در این پارکینگ قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر