جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۶۲۸
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به پاسخ ایران به اقدامات و جنایات اقدام تروریستی گفت: اقدام سپاه پاسداران آغاز یک انتقام سخت از تروریست‌ها و جنایتکاران صهیونیستی است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده در نشست بررسی روند طرح‌های عمرانی از افتتاح پروژه‌های مهم در دهه فجر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی طرح‌های مهمی در عرصه‌های گوناگون زیرساختی، عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ناامیدی مردم از همه ظرفیت‌ها به ویژه رسانه‌های تحت پوشش خود استفاده می‌کنند گفت: حضور در انتخابات اهداف دشمنان از جهات گوناگون ناکام می‌کند و با حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر اقتدار ایران به منصه ظهور می‌رسد.

استاندار بوشهر در ادامه با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام بخشی عملیات‌های تروریستی اخیر اضافه کرد: انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد در اقلیم کردستان عراق با موشک‌های بالستیک و موشک باران محل تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر به ویژه داعش، در سرزمین‌های اشغالی سوریه توسط سپاه پاسداران، نشانه توانمندی و اقتدار دفاعی و نظامی ایران اسلامی است.

محمدی‌زاده اقدام سپاه پاسداران را آغاز یک انتقام سخت از تروریست‌ها و جنایتکاران صهیونیستی دانست و بیان کرد: تروریست‌ها باید بدانند که دوران بزن دررو تمام شده و هر عملیات تروریستی با پاسخی سخت روبه‌رو می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام گروهک‌های تروریستی تقدیر کرد و این عملیات را تحسین‌برانگیز خواند.

اکبر پورات اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که ایران قوی و مقتدر، اجازه خودنمایی به تروریست‌ها را نمی‌دهد و همواره در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد سپاه پاسداران و نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی، گروهک‌های تروریستی بدخواه ملت ایران را، هرکجا که باشند خواهند یافت و آن‌ها را به‌سزای اعمالشان می‌رسانند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر در ادامه از آمادگی استان بوشهر برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان خبر داد و تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند همه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف فراهم شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر