دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۸۶۱
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر از اجرای طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، راضیه علیپور در نشست طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید اظهار داشت: این نشست هم اندیشی به منظور اجرای طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید در سطح استان بوشهر برگزار شده که امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر با بیان اینکه مقرر شده این طرح همزمان در سراسر کشور اجرایی شود، افزود: پس از چهار دهه حضور اتباع در کشور و با توجه به خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرده، اتباع و مهاجرین توانسته‌اند به توانمندی و دستاورد‌های خوبی دست یابند و اکنون اجرای مطلوب این طرح در جذب سرمایه‌های خرد و سرگردان اتباع می‌تواند در رونق تولید و اشتغال زایی نقش بسزایی ایفا کند.

علی پور با تاکید بر جذب حداکثری سرمایه گذاران بیان کرد: در این راستا اقدامات خوبی از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها و دعوت از سرمایه گذاران استانی و کشوری صورت پذیرفته که با دستورالعمل جدید سازمان ملی مهاجرت امیدواریم جذب سرمایه گذاران تسریع می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر