يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۹۱۶
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

فکرشهر: همزمان با ولادت امام علی علیه‌السلام ۳ هزار دانش آموز دختر ۹ ساله بوشهری رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، همزمان با ولادت حضرت علی (ع) ظهر امروز جشن تکلیف ۳ هزار دانش‌آموز ۹ ساله مقطع سوم ابتدایی مدارس شهرستان بوشهر در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و ایام ماه رجب اظهار داشت: این ماه با فضیلت دارای ویژگی‌های خاص و برای سعادت و کمال یک فرصت است.

علی موحدی با تبریک سن تکلیف دانش‌آموزان دختر خاطرنشان کرد: رسیدن به سن تکلیف، به معنی لزوم آماده کردن خود برای اجرا دستورات الهی است.

وی از جشن عبادت به عنوان فراهم کننده زمینه اجرای دستورات و فریضه الهی یاد کرد و گفت: باید واجبات الهی آگاهانه یاد گرفته و در اجراس آن‌ها تلاش شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر رعایت مسائل اخلاقی به‌ویژه در رفتار‌های اجتماعی و فردی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر ۹ ساله در مدارس دولتی و غیردولتی استان بوشهر در سال جاری مشغول به تحصیل هستند که جشن تکلیف آنان تا پایان سال برگزار می‌شود.

موحدی اضافه کرد: جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر پایه تحصیلی هشتم استان بوشهر در نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر