جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: موانعی که در مسیر پیشرفت مناطق آزاد و ویژه به تدریج ایجاد شده است شناسایی و چاره اندیشی می‌شود...
کد خبر: ۲۰۰۴۲۴۷
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: موانعی که در مسیر پیشرفت مناطق آزاد و ویژه به تدریج ایجاد شده است شناسایی و چاره اندیشی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، محمد دهقان در مصاحبه با صدا و سیما گفت: رئیس جمهور به معاونت حقوقی دستورداده است موانعی که در مسیر پیشرفت مناطق آزاد و ویژه به تدریج ایجاد شده شناسایی شود و دولت برای حل مشکل چاره اندیشی کند.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه یکی از نقاط مثبت است که برخی امتیازات از سال ۷۲ پیش بینی شده بود از برخی معافیت‌ها بهره‌مند بودند، اما به تدریج اشکالاتی به وجود آمد و موانعی بر سر راه سرمایه گذاری ایجاد کرد که رئیس جمهور دستور بررسی و رسیدگی به برخی مناطق آزاد داد که به زودی احکام مورد نیاز برای مناطق وِیژه و آزاد تقدیم دولت می‌شود تا سرمایه گذاران دلگرم‌تر شوند.

دهقان یکی از نیاز‌های کشور را ایجاد انسجام در زمینه حقوقی دانست و افزود: واحد‌های مختلف اقتصادی پیشرفت خوبی داشته اند که به همان اندازه واحد‌های حقوقی دستگاه‌های اجرایی باید تقویت شوند.

وی عنوان کرد: در زمینه قرارداد‌ها و دعاوی نیازمند تحول هستیم و به انسجام بیشتر نیاز است تا آسیب‌هایی که در این زمینه وجود دارد مرتفع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر