چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۶۶۱
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

فکرشهر: مسؤول علمی، پژوهشی و فناوری سپاه شهرستان تنگستان از گسترش و تقویت برنامه‌های علمی و معرفتی در مدارس تنگستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمد مظلومی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری برنامه‌های علمی در شهرستان تنگستان خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های علمی متنوعی همچون دوره معارف اندیشه اسلامی، جهاد تبیین علمی در مدارس و نمایشگاه دستاورد‌های علمی و دفاعی در مصلی برگزار شد.

وی بیان کرد: برگزاری دوره معارف اندیشه اسلامی ویژه دانشجویان، دانش آموزان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های علمی و دفاعی در مصلی جمعه شهرستان تنگستان و برگزاری طرح جهاد تبیین علمی از اقدامات شاخص این معاونت است.

مسؤول علمی، پژوهشی و فناوری سپاه شهرستان تنگستان با اشاره به دوره معارف اندیشه اسلامی افزود: آسیب شناسی فضای سایبری، فلسفه اسلامی، ولایت فقیه و شبکه سازی اسلامی از رشته‌ها و مباحثی بود که در دوره معارف اندیشه اسلامی به آن‌ها پرداخته شد.

مظلومی با بیان اینکه نمایشگاه دستاورد‌های علمی و فناوری در مصلی جمعه این شهرستان با حضور دانش آموزان و دانشجویان برپا شد تصریح کرد: طرح جهاد تبیین علمی نیز با همکاری بسیج دانش آموزی شهرستان تنگستان با هدف تبیین مسائل علمی و فناوری در مدارس این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر