سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۳۶۹
جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

فکرشهر: امام جمعه اهرم به برگزاری نماز اول وقت در مدارس تاکید کرد و گفت: مدیران مدرسه برای حضور دانش‌آموزان در نماز مدارس برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده پنج شنبه شب نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان اظهار داشت: یکی از کار‌های بسیار خوبی که در کمیته برنامه ریزی شهرستان انجام شد اختصاص اعتبار جهت امور پرورشی و نمازخانه‌های مدارس است که از فرماندار شهرستان تشکر می‌کنیم.

امام جمعه اهرم به برگزاری نماز اول وقت در مدارس تاکید کرد گفت: مدیران مدرسه برای حضور دانش‌آموزان در نماز مدارس برنامه‌ریزی کرده و تمام مدارس شهرستان نماز جماعت را در نمازخانه‌های خود برقرار کنند.

وی افزود: نماز در مدارس باید اهتمام داشته باشید زیر نماز منکر از بین می‌برد.

پهلوزاده یاد آوز شد: باید تلاش شود مدرسه صدرا در شهرستان تنگستان راه اندازی شود.

مدارس تنگستان از ظرفیت اجتماعی برای رفع نیاز‌ها استفاده کنند

فرماندار تنگستان نیز در این جلسه گفت: مدیران عضو در شورای آموزش و پرورش تنگستان از ظرفیت اجتماعی برای رفع نیاز‌ها و حل مسائل و مشکلات مدارس استفاده کنند.

احمد لطفی عنوان کرد: نشست‌های شورای آموزش و پرورش در واقع کار گاهی، کارشناسی، گفتمان موضوعی و نتیجه گری درست و در نهایت اجرای برنامه‌هایی است که مدنظر شورای آموزش و پرورش یا مدیران اجرایی، مردم و انجمن اولیا است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در بحث موضوعات متفاوتی که در حوزه مدارس از جمله کلاس‌های تقویتی؛ پشتیبانی از مدارس، زیر ساخت‌ها، سخت افزار‌ها از همه مدیران عضو در شورای آموزش و پرورش انتظار می‌رود تا از ظرفیت اجتماعی در جهت رفع نیاز‌ها و حل مسائل و مشکلات مدارس استفاده کنند.

وی افزود: در بحث اردوگاه فرهنگی تربیتی، پایگاه مناسبی است که بتوانیم کار‌ها فرهنگی، تربیتی، پیشگیری در آن انجام شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان یاد آور شد: اردوگاهی که الان در حال فعالیت است نیاز می‌باشد ضمن تغییر نام آن تلاش می‌کنیم یک اردوگاه بسیار خوب دیگر هم در سال آینده احداث شودو منابع لازم برای آن پیش بینی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در موضوع نماز در مدارس مهمترین کاری که در حوزه پرورشی مدارس انجام گیرد بحث نمازاست که با کیفیت مناسب در مدارس برگزار شود.

لطفی تصریح کرد: در اعتبارات کمیته برنامه ریزی سال جاری جهت حوزه پرورشی و نماز مدارس شهرستان هفت میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

فرماندار تنگستان گفت: موضوع برگزاری یادواره شهدا در مدارس خیلی مهم است که به صورت هدفمند و منظم که با محتوای مدارس برگزار شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان ادامه داد: در بحث برگزاری کلاس‌های تقویتی کنکور برای دانش آموزان که شورای و شهرداری در خصوص کلاس‌های تقویتی و نخبه پروری یا کنکور دانش آموزان زمان برگزاری آن مشخص شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر