شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
فکرشهر: معاون وزیر صمت امروز در اظهاراتی گفت: با توجه به شرایط تحریمی، اگر شرکت تولیدکننده نوکیا در ایران مجوز‌های لازم را اخذ کند، استفاده از نام برند خارجی در رابطه با این واحد تقلب نیست. این اظهارات با واکنش مجتبی توانگر نماینده مجلس رو به رو شد...
کد خبر: ۲۰۰۵۳۹۷
سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: معاون وزیر صمت امروز در اظهاراتی گفت: با توجه به شرایط تحریمی، اگر شرکت تولیدکننده نوکیا در ایران مجوز‌های لازم را اخذ کند، استفاده از نام برند خارجی در رابطه با این واحد تقلب نیست. این اظهارات با واکنش مجتبی توانگر نماینده مجلس رو به رو شد.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، محمدمهدی برادران در حاشیه دهمین مراسم تقدیر از واحد‌های برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان استان تهران در جمع خبرنگاران در رابطه تولید تلفن همراه به اسم برند نوکیا، اظهار کرد: این موضوع به سازمان حمایت ارجاع داده شده است. البته طبق مصوبه دولت قبلی الزام به داشتن نمایندگی رسمی برای واحد‌های تولیدی، با توجه به شرایط تحریم برداشته شده است.

وی افزود: بنابراین اگر به هر دلیلی این واحد توانسته باشد طبق استاندارد‌های داخل کشور از وزارت ارتباطات و سازمان حمایت مجوز‌های لازم را اخذ کند، با توجه به شرایط تحریم، الزامی نیست که مدرک معتبر از سایر کشور‌ها تهیه کنند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا استفاده از نام برند خارجی تقلب محسوب می‌شود یا خیر، افزود: استفاده از نام برند خارجی در رابطه با این واحد تقلب نیست.

مجتبی توانگر نماینده مجلس در واکنش به این اظهارات در توئیتی نوشت: امروز اظهارنظر عجیب معاون وزیر صمت در خصوص تولید نوکیای تقلبی در ایران را خواندم.

وی افزود: اول اینکه موبایل جز تحریم‌ها نبوده. ثانیا مگر می‌شود به بهانه تحریم گوشی تقلبی با برند جعلی به مردم بفروشیم؟! انشالله با بازگشایی مجلس این موضوع را از وزرای صمت و ارتباطات پیگیری خواهم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر