چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۴۸۶
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: مربیان مجرب در حوزه فنی و حرفه‌ای در تنگستان حضور یابند و آموزش‌های لازم برای کسب مهارت‌های مختلف به متقاضیان ارائه دهند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در آئین معارفه رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان تنگستان عنوان داشت: فنی و حرفه‌ای یکی از دستگاه‌هایی است که به عنوان مولد محسوب می‌شود، زیرا هرچه از این دستگاه استفاده بهتر شود به اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رفاه مردم کمک خواهد شد.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: خیلی از خواسته‌هایی که در جامعه وجود دارد می‌توان با استفاده از ظرفیت فنی و حرفه‌ای برآورده کرد.

وی یاد آور شد: خیلی از جا‌هایی که انتظار داریم با مهارت، کسب تجربه و با دانش توسعه یابد مجموعه فنی و حرفه‌ای می‌تواند در این زمینه بخوبی ایفای نقش کند.

وی اضافه کرد: اگر به پیشینه فنی و حرفه‌ای تنگستان طی چند سال گذشته نگاه کنیم زحمات و تلاش‌های صورت گرفته جای تقدیر و تشکر دارد.

لطفی با اشاره به اینکه مدیر جدید فنی و حرفه‌ای تنگستان باید با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشد، ادامه داد: مدیر جدید فنی و حرفه‌ای تنگستان باید در جهت شناسایی افرادی که نیاز‌مند آموزش‌های مهارت افزایی می‌باشد تلاش کند.

فرماندار تنگستان افزود: با توجه به اینکه متقاضیان مهارت افزایی در شهرستان وجود دارد، ولی رشته‌های متفاوت به خاطر نبود استاد برگزار نمی‌شود و در واقع آموزش‌های لازم در شهرستان انجام نمی‌گردد.

وی بیان کرد: نیاز است مربیان مجرب در حوزه فنی و حرفه‌ای در تنگستان حضور یابند و آموزش‌های لازم کسب مهارت‌های مختلف به متقاضیان ارائه دهند.

لطفی اضافه کرد: باید در فنی و حرفه‌ای مهارت‌هایی آموزش داده شود که سبب اشتعال زایی و کار برای افرادی آموزش دیده شود.

فرماندار تنگستان افزود: در اعتبارات سال آینده منابعی جهت تقویت فنی و حرفه‌ای شهرستان تنگستان در نظر گرفته خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر