شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۲۰۰۵۵۹۵
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

فکرشهر: بهزیستی استان البرز درباره کلیپ منتشره در فضای مجازی مربوط به مرکز تعطیل شده نگهداری از معلولان مهرآفرین کرج، توضیح داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز روز جمعه در رابطه با کلیپ منتشر شده طی روز‌های گذشته در فضای مجازی از مرکز نگهداری معلولان «مهرآفرین» مهرشهر کرج، اعلام کرد: در همین رابطه طی ماه‌های گذشته برابر بازدید‌ها و نظارت‌های کارشناسان تخصصی و تیم‌های نظارتی بهزیستی و گزارشات واصله از جمله خانواده‌های معلولان از تخلفات این مرکز، در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد مرکز مذکور در طول دوره فعالیت خود تخلفات متعددی داشته و بار‌ها مراحل نظارتی به منظور حفظ حقوق مددجویان مقیم مرکز طی شده و در چندین نوبت تذکر و اخطار برابر قوانین و مقررات جهت رفع ایرادات و اصلاح فرآیند موجود ابلاغ شده بود.

روابط عمومی بهزیستی البرز تصریح کرد: با توجه به عدم رعایت ضوابط دستورالعمل‌های مربوطه و تضییع حقوق جامعه هدف، در نهایت اداره کل بهزیستی البرز در مورخ ۳۰ دیماه سال جاری با تشکیل کمیسیون ماده ۲۶ مصداق تبصره ۶ ماده ۵۸ دستورالعمل تأسیس اداره و انحلال مراکز و مؤسسات غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی، اقدام به ابطال پروانه فعالیت و تعطیلی دائم این مؤسسه نمود.

بر اساس گزارش این روابط عمومی، پس از آن در رابطه با سایر تخلفات مربوط به این مرکز پیگیری حقوقی را در دستور کار خود قرار داد که خوشبختانه اقدامات لازم از طریق مراجع قضایی در این زمینه انجام پذیرفت و این مرکز بصورت کامل پلمب گردید و مسئولین این مرکز جهت ادامه روند دادرسی توسط مراجع محترم قضایی فراخوانده شدند.

همچنین به منظور حفظ و صیانت از حقوق مقیمان پس از بررسی‌های کارشناسی و فنی، انتقال افراد مقیم در این مرکز به سایر مراکز اقامتی و نگهداری بهزیستی انجام پذیرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر