شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۶۲۹
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

فکرشهر: رئیس پلیس استان بوشهر گفت: امسال به ناوگان خودرویی راه، راهور و انتظامی ۴۰ درصد افزوده و بیشتر تجهیزات خودروی نیروی انتظامی استان بوشهر نو شده است.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی ظهر امروز در آیین طرح نوروزی پلیس با اشاره به آغاز رزمایش طرح بهاری نیروی انتظامی تحت عنوان شدآمدی اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس در جاده‌های استان بوشهر تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پلیس در طرح نوروزی در آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی قرار دارد، تصریح کرد: این طرح با شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت در نقاط مختلف استان برای خدمات‌رسانی به مردم به ویژه گردشگران و مسافران اجرایی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش ناوگان خودرویی پلیس در طرح نوروزی خبر داد و بیان کرد: امسال به ناوگان خودرویی راه، راهور و انتظامی ۴۰ درصد افزوده و بیشتر ماشین‌ها خودروی نیروی انتظامی استان بوشهر نو شده است.

سردار سوسنی از آمادگی ۱۰۰ درصدی نیروی انتظامی در طرح نوروزی خبر داد و اضافه کرد: پلیس در طرح نوروزی نقش محوری دارد و در کنار همه نیرو‌های خدماتی تلاش می‌کند سفر‌هایی ایمن برای مسافران و گردشگران رقم بخورد.

در همین راستا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی استان خاطرنشان کرد: طرح ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان بوشهر امسال تسریع یافته و بیشتر محور‌ها رفع خطر شده است.

عبدالکریم اخترشناس با اشاره به فعالیت ۲۰۰ ناوگان راهداری در طرح نوروزی گفت: راهدارخانه‌های استان نیز آماده توقف و استفاده مسافران است.

وی از افزایش قیمت فروش بلیت اتوبوس خبر داد و اضافه کرد: فروش بلیت سفر‌های نوروزی از ۲۰ اسفند آغاز شده و فروش آن‌ها نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر