پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس پلیس راهور استان گفت: یکی از علل بروز و تشدید حوادث در رانندگی در معابر استان بوشهر، ایجاد مزاحمت از سوی برخی از رانندگانی که وسایل نقلیه آنان به چراغ‌های غیراستاندارد، هدلایت، زنون مجهز هستند به وجود می‌آید...
کد خبر: ۲۰۰۱۶۰۳
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

فکرشهر: رییس پلیس راهور استان گفت: یکی از علل بروز و تشدید حوادث در رانندگی در معابر استان بوشهر، ایجاد مزاحمت از سوی برخی از رانندگانی که وسایل نقلیه آنان به چراغ‌های غیراستاندارد، هدلایت، زنون مجهز هستند به وجود می‌آید.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ محمد صادقی بیان کرد: یکی از علل بروز و تشدید حوادث در رانندگی در معابر استان بوشهر، ایجاد مزاحمت از سوی برخی از رانندگانی که وسایل نقلیه آنان به چراغ‌های غیراستاندارد، هدلایت، زنون مجهز هستند به وجود می‌آید که این مسئله موجب تاخیر در رویت سایر رانندگان شده و کنترل وسیله نقلیه برای رانندگان عبوری سخت و در نهایت پرخاشگری و لجاجت در ترافیک به وجود می‌آید و همین امر در ایجاد و تشدید تصادفات نقش مهمی را ایفاد می‌نماید.

وی افزود: این اقدام رانندگان که از نور خیره کننده استفاده می‌نمایند نقض آشکار قوانین و مقررات رانندگی است که در این راستا پلیس راهور استان با اجرای طرح‌های کنترلی با رانندگان خاطی برابر قانون و قاطعانه برخورد می‌کند.

رییس پلیس راهور استان بوشهر در پایان توصیه نمود: که رانندگان از هر رفتار یا اقدامی که موجب حواس پرتی و کاهش سطح دید سایر کاربران می‌شود به جد پرهیز نموده و با رعایت حقوق شهروندی و با احترام به قوانین رانندگی و همراهی پلیس راهور استان زمینه کاهش تصادفات را در استان بوشهر فراهم نمایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر