شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۶۹۲
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: اجرای دستوالعمل‌های ابلاغی در ایام تعطیلات نوروزی الزامی است و همه باید برابر قوانین عمل کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد تقی صفری در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تا کنون چندین نشست ستاد تسهیلات سفر نوروزی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان با حضور دستگاه‌ها، نهاد‌ها و ادارت شهرستان برگزار و شرح وظایف به طور مبسوط و با تفکیک به هر کدام از آن‌ها ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان گناوه افزود: برای هرکدام از کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر وظایف مشخص و برنامه‌های مدونی در نظر گرفته شده و مسئول کمیته‌ها باید پاسخگوی وظایف محوله بر اساس دستورالعمل ابلاغی در حوزه مربوط باشند.

صفری بیان کرد: بازدید‌های میدانی از نحو اجرای دستورالعمل‌ها انجام خواهد شد و بر روند اجرای قوانین نظارت خواهد شد.

وی یادآور شد: همه دستگاه‌ها، ادارات و ارگان‌ها و نهاد‌ها باید دست به دست هم دهیم تا با پشتیبانی یکدیگر بتوان این ایام را به خوبی پشت سر گذاشت.

لزوم اجرای دستورالعمل‌های نوروزی

فرماندار گناوه با تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان گفت: هر مسافر و گردشگری که به این شهرستان سفر می‌کند باید حرمت ماه مبارک رمضان، شئونات اسلامی و فرهنگ این شهر را رعایت کند و در رعایت دستورالعمل‌ها اهتمام جدی داشته و به قوانین تمکین کند.

وی اضافه کرد: از مسافران و هموطنان در شهرستان استقبال می‌شود، اما با هرگونه هنجارشکنی نیز برابر قانون برخورد خواهد شد و قانون برای ما فصل الخطاب است.

وی با تاکید بر پرهیز از روزه خواری در ملأ عام در ایام این ماه ادامه داد: غذاخوری‌های سیار و دست فروشی‌های غذا تحت هیچ شرایط نباید تا قبل از افطار در سطح شهر و بخصوص در میدان مرکزی شهر فعالیت کنند و نیروی انتظامی، شهرداری و دستگاه‌های متولی باید با متخلفان برابر قوانین و مقررات برخورد کنند.

وی گفت: فعالیت رستوران‌ها و غذا فروشی‌ها نیز باید بر اساس دستورالعمل ابلاغی باشد و اتاق اصناف، صمت باید بر فعالیت آن‌ها نظارت کامل داشته باشد.

وی ادامه داد: صدور هر گونه مجوز باید بر اساس قانون و مقررات باشد و تعهد گرفته شود، در غیر این صورت مسؤول مربوط باید پاسخگو باشد.

وی گفت: مسؤولیت اصلی مدیریت ساحل با شهرداری است و همه مجموعه‌ها و ادارات که وظایف آن‌ها به طور کامل مشخص، تعیین و مکتوب ابلاغ شده است، زیر نظر شهرداری خواهند بود.

وی اضافه کرد: هلال احمر، شهرداری سپاه، تبلیغات اسلامی، ارشاد اسلامی باید بروشور پیرامون شرایط اسکان و سفر به این شهرستان تهیه و در بدو ورود مسافرانی که به این شهرستان سفر می‌کنند به آن‌ها ارائه شود.

تمهیدات لازم برای تعطیلات نوروزی

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه همه تمهیدات لازم برای تعطیلات نوروز در شهرستان اندیشیده شده است، بیان کرد: به منظور جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در تأمین مواد غذایی در شهرستان برای تعطیلات نوروزی با در نظر گرفتن ورود گسترده مسافران، پیش بینی لازم برای تهیه و تأمین و ذخیره سازی اقلام اساسی انجام شده است.

وی ادامه داد: تأمین آب بخصوص در ساحل پیش بینی شده است و مخزن ذخیره آب نیز توسط شهراری تهیه و برای این ایام آماده شده است.

وی گفت: اداراتی که در کنار ساحل قرار دارند موظف به راه اندازی نمازخانه و تجهیز آن شده‌اند و از روحانیون اعزامی حاضر در شهرستان نیز به عنوان امام جماعت استفاده می‌شود.

فرماندار گناوه با تاکید بر رعایت انصاف، اخلاق خوب و سعه صدر در برخورد با مسافران بخصوص توسط بازاریان گفت: در تعطیلات نوروز امسال مانند هر سال انتظار می‌رود که سعه صدر، رفتار خوب، و رعایت انصاف با مسافران و گردشگران به خصوص توسط بازاریان مدنظر داشته باشد.

نظرات بینندگان
شامقصود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
فرماندار گناوه اکه عرضه داره یه مستراح تمییز کنار دریا درست کنه
ناشناس
|
Singapore
|
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۶
روزه اجباری نیست هیچکدوم از فرایظ دینی اجباری نیست اینو ....................................... یه عید رو هم زهر میکنید به این ملت خدا ............. کنه
مدیر سایت

با سلام. بدون شک، شما از محدودیت های رسانه ای ما آگاه هستید. با عرض پوزش، بخشی از نظر شما حذف شد.

ناصر
Iran (Islamic Republic of)
ادب خوب است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
چادر بزنید کنار شهرهای زاگرس،گناوه عید نوروز جیب شما را خالی میکند،یعنی میشه بنداز و برو،ناظری هم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
برو .............. شهردار بی عرضه.مردم میخان بیان تو گناوه نماز بخونن.
مدیر سایت

با عرض پوزش، بخش کوچکی از نظر شما حذف شد.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
من چادر میپوشم، نماز میخوانم، روز میگیرم، اما خودخواه نیستم در دین اجباری نیست اگر خانم بدون روسری ببینم به اوهم احترام میگذارم ودر پوشش او دخالت نمیکنم. این نیت انسانها است که مهم است.
یک واقعا نماز خوان ولی منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
چیز مهمی که فرماندار محترم گناوه دستور دادن برای مسافران حتما پیش بینی شود همان امام جماعت است که مسافران نوروزی مشتاق آن هستند!!! مرد حسابی کاری کردن که دیگه کسی نماز نمیخونه، اسلام را دادین بباد رفت،، سرتون را از زیر برف بیرون بیارید!!!
موسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
آقای صفری ما که قانونمند بودن شمارا دیده ایم. شما حتی خودتان قانون را رعایت نمی کنید . چقدر آمده ام و موضوعی را که قانون خواسته برایم اجرا کنید ولی اجرا نکردید . ایام تعطیلات امسال را هم خواهیم دید . واین دوسه روز در ابتدای ماه مبارک دیده ایم . روزه خواری در ملاء عام . چند روز دیگه که مسافرت بیان هم خواهیم دید . شما متاسفانه خودتان قانون را عمل نمی کنید . چگونه می خواهید با مردم قانونی برخورد کنید . مشکل از مردم نیست از آقای رئیسی هست که سردار بی قانون را گذاشته فرماندار شهر من
مدیر سایت

انتشار این نظر به معنای تایید آن نیست و مسوولین مربوطه می توانند موضوع را بررسی کرده و پاسخ خود را اعلام نمایند.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
مردم ب نظر من نمیدونن ک گناوه خبری نیست بخاطر خرید میان ک قیمت ها زیاد و گران شده دریا هم ک ن لذتی و ن امکاناتی داره ن سرویس ن الاچیق ن پارک ن نانوایی
ناشناس
|
United States of America
|
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کسی که روزه میگیره میخواد حال فقرا رو درک کنه
بقیه ی ماه های سال مگه فقرا میان به شما بگن چه داری غذا میخوری؟
کسی هم که روزه میگیره حق نداره به بقیه بگه چیزی نخورید چون من روزه ام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
به جای این ............. چند تا دستشویی بسازید تا ملت تو ۲ ساعت تو صف دستشویی نباشند
مدیر سایت

با عرض پوزش بخش کوچکی از پیام شما حذف شد.

امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
صاحب مملکت شده آید مال پدرتونه اسم آزادی ها و حق و حقوق اجتماعی افراد شده ناهنجارشکنی
شما ها خودتون ........................ هستین
مدیر سایت

بدون شک شما با محدودیت های رسانه ای ما آشنا هستید. با عرض پوزش بخشی از پیام شما حذف شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر