دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت هفته منابع طبیعی روز شنبه درآیینی درختکاری در 800هکتار از منابع طبیعی استان بوشهر با حضور استاندار بوشهر در منطقه گندم ریز بخش مرکزی دشتستان  آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، استاندار بوشهر دراین آیین گفت: برای ساختن یک محیط زیست شاداب و با نشاط و زیباتر درختکاری امری مهم است که با حمایت مردم که تاکنون نیزحامی طبیعت بوده اند، گسترش می یابد.
کد خبر: ۲۰۰۵۷
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: به مناسبت هفته منابع طبیعی روز شنبه درآیینی درختکاری در 800هکتار از منابع طبیعی استان بوشهر با حضور استاندار بوشهر در منطقه گندم ریز بخش مرکزی دشتستان  آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، استاندار بوشهر دراین آیین گفت: برای ساختن یک محیط زیست شاداب و با نشاط و زیباتر درختکاری امری مهم است که با حمایت مردم که تاکنون نیزحامی طبیعت بوده اند، گسترش می یابد.

\n\n

مصطفی سالاری افزود: برای حفاظت از منابع طبیعی و جنگل کاری تاکید ما بر نقش جدی سازمان های مردم نهاد است که باید با تقویت و حمایت از آنها از این ظرفیت بالا در این امر بهره بگیریم.

\n\n

وی یادآور شد: مردم ما همواره برای درخت اهمیت زیادی قائل بوده اند و قطع و آسیب رساندن به درختان را کاری مذموم می دانند که لازم است با استفاده از این روحیه و منسجم تر کردن فعالیتها زمینه حفاظت بیشتر از منابع خدادادی را فراهم کنیم.

\n\n


\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر