دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی برای تردد خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی این استان از امروز تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۵۷۵۲
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

فکرشهر: رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی برای تردد خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی این استان از امروز تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، «محبوبه شهریاری» صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روان بودن تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر، اظهار داشت: به منظور رفاه مردم، تسهیل عبور و مرور و ایمنی کاربران جاده‌ای در مسافرت‌های نوروزی، برخی محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده است.

وی از ممنوع شدن تردد خودرو‌های سنگین باری در جاده‌ها از امروز خبر داد و گفت: بر این اساس تردد انواع کامیون‌های کمپرسی و تریلر‌های حامل سنگ و مصالح ساختمانی از امروز ۲۵ اسفند تا ساعت ۱۴ فروردین آینده در محور‌های اصلی استان بوشهر ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر ادامه داد: همچنین تردد همه وسایل نقلیه سنگین باربری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای محموله‌های مواد نفتی و سوختی، بهداشتی، کالا‌های اساسی و دارای مجوز تا ۱۴ فروردین سال آینده در محور جاده دالکی به کنارتخته و بالعکس ممنوع است.

به گفته شهریاری، این محدودیت در محور ساحلی بوشهر به گناوه" از ابتدای روز شنبه ۲۶ اسفند تا ۱۴ فروردین اعمال می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: هموطنان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها یا ارائه پیشنهاد و انتقادات در خصوص راهداری و حمل و نقل، از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ یا نصب اپلیکیشن از امکانات ویژه این سامانه بهره‌مند شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر