شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۸۰۱
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

فکرشهر: سرهنگ عبدالله خسروی با حضور فرمانده مرزبانی کشور به‌عنوان فرمانده مرزبانی استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش فکرشهرر از تسنیم، سردار احمدعلی گودرزی در آیین معارفه فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر توجه به حقوق مردم، دولت و استیفای حقوق مرزنشینان را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: مرزنشینان نقش مهمی در برقراری امنیت پایدار مرز‌ها دارند که خدمات آنان درخور تحسین است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷ هزار و ۸۵۰ کیلومتر مرز دریایی و خشکی کشور در اختیار نیرو‌های مرزبانی است، تصریح کرد: مرزبانان با چشمان بیدار، تیزبین و سینه‌های ستبر شبانه‌روز ضمن حفاظت از امنیت پایدار نظام اسلامی با متخلفان برخورد قاطع می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ایران استفاده از آموزه‌های دینی، تجربه ارزنده و تجهیزات پیشرفته را از ویژگی مرزبانی ایران اسلامی دانست و بیان کرد: تجهیزات مرزبانی جمهوری اسلامی روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود و هوشمندسازی مرز‌ها در برنامه این فرماندهی قرار دارد.

گودرزی از برقراری امنیت پایدار در مرز‌های جمهوری اسلامی ایران با مشارکت مرزنشینان تصریح کرد: خدمت به ساحل‌نشینان و مرزداران استان بوشهر در اولویت برنامه‌های فرماندهی مرزبانی قرار دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه مرزنشینان پشتیبان این مجموعه است، اضافه کرد: خدمات به مرزنشینان در ابعاد گوناگون مورد توجه ویژه فرماندهی مرزبانی قرار دارد.

کشف بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر نیز با بیان اینکه این مجموعه از امکانات و تجهیزات پیشرفته همراه با نیرو‌های توانمند و مجرب برخوردار است گفت: در مدت سه سال خدمت در این استان همکاری و مشارکت مرزنشینان در ابعاد گوناگون درخور تحسین است.

سرهنگ یدالله شرفی با اشاره به کشف قاچاق در سواحل و مرز دریایی خلیج فارس استان بوشهر خاطرنشان کرد: در مدت سه سال خدمت در استان بوشهر بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد.

وی تقویت ناوگان مرزبانی در دریا و خشکی و توسعه زیرساخت‌ها در نوار ساحلی مرزبانی استان بوشهر را از دیگر طرح‌ها اعلام کرد.

استان بوشهر در ابعاد گوناگون از امنیت پایدار برخوردار است

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر هم با قدردانی از خدمات سه ساله سرهنگ یدالله اشرفی در پست فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: همکاری این فرمانده با برنامه و طرح‌های نیروی انتظامی درخور تحسین است.

سردار حیدر سوسنی، تقدیم ۱۶۰ شهید در فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان بوشهر را نشان از اقتدار این مجموعه دانست و اضافه کرد: استان بوشهر در ابعاد گوناگون از امنیت پایدار برخوردار است.

وی با بیان اینکه بوشهر یک استان امن، آرام و مثال‌زدنی است، گفت: در سایه همکاری مطلوب مردم استان بوشهر امنیت پایدار حکمفرما است.

معرفی سرهنگ عبدالله خسروی به عنوان فرمانده جدید فرماندهی مرزبانی استان بوشهر

در ادامه این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات سرهنگ یدالله شرفی، فرمانده سابق مرزبانی استان بوشهر تقدیر و سرهنگ عبدالله خسروی به عنوان فرمانده جدید فرماندهی مرزبانی استان بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر