شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۹۴۲
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: احمد محمدی‌زاده گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تا آخرین ساعت ۵ فروردین، ۳ میلیون گردشگر با ۶۰۰ هزار خودرو به استان بوشهر سفر کرده‌اند.

به‌گزارش فکرشهر، نخستین نشست شورای اداری استان بوشهر هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.

استاندار بوشهر در این نشست به خبرنگار صداوسیما گفت: استان بوشهر از استان‌های نوظهور در بخش گردشگری است و از آغاز سفر‌های نوروزی بیش از ۶۰۰ هزار خودرو از سراسر ایران به استان بوشهر سفر کرده‌اند که اگر میانگین هر خودرو را ۵ نفر بگیریم، بیش از ۳ میلیون گردشگر به استان بوشهر سفر کرده‌اند و میانگین تا ۴ روز در استان بوشهر مانده‌اند.

احمد محمدی‌زاده با اشاره به این که رفت‌وآمد در جاده‌های کشور و استان بوشهر و حجم مسافر در شهر‌های ساحلی بالا است، افزود: مردم خوب، هوای خوب، ساحل خوب و بازار خوب استان بوشهر شرایطی است که گردشگران کشور را مشتاق سفر به استان ما می‌کند.

او اضافه کرد: کمترین میزان تصادفات تلفات جاده‌ای در کشور برای استان بوشهر است و این استان با کمترین نرخ تورم در کشور، از استان‌های خوب برای بهره بردن مسافران از امکانات است.

استاندار بوشهر از مسافران خواست رعایت ماه رمضان و عفاف و حجاب را داشته باشند.

محمدی‌زاده بیان کرد: وحدت و همدلی و پرهیز از اختلاف در استان بوشهر عامل موفقیت در این سال‌ها بوده است و همچنان بر آن تأکید داریم.

او ادامه داد: استان بوشهر در شرایط مناسبی از وحدت و همدلی میان مسئولان برای خدمت به مردم است.

استاندار بوشهر گفت: شأن مسئولان خدمت به مردم است و با این نگاه وارد سال جدید شده‌ایم و امیداوریم شاهد اتفاقات خوبی در سال جدید باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر