دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۰۸۰
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در ۴۰ شهر و ۲۰۰ روستای استان بوشهر بر اساس زمان و مکان مشخص با مشارکت همه جانبه مردم برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، حجت‌الاسلام یوسف جمالی، با اشاره به اینکه امسال روز جهانی قدس با سال‌های قبل متفاوت است، اظهار داشت: حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در ۷ ماه گذشته به غزه و دیگر نقاط جبهه مقاومت سبب شد تمام مردم جهان از نسل‌کشی و جنایت رژیم صهیونیستی بیشتر آگاه شوند و هر روز شاهد تجمع و راهپیمایی در حمایت مردم غزه و محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب در نقاط جهان هستیم.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان، مومن و روزه‌دار ایران اسلامی جمعه این هفته در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه بی‌بدیل رقم می‌زنند به حمله هواپیما‌های رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق پرداخت و با محکوم کردن این جنایت تصریح کرد: در این حمله موشکی شماری از سرداران رشید اسلام به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه اسرائیل غاصب رو به فروپاشی و زوال است، گفت: حمله‌های وحشیانه به مردم بی‌دفاع غزه و ساختمان کنسولگری ایران در دمشق نشان از نفس‌های آخر این رژیم جعلی است و ان‌شاءالله نابودی آن روز به روز نزدیک‌تر می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۴۰ شهر و ۲۰۰ روستای استان افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بوشهر ساعت ۱۰ صبح از مسجد توحید تا جایگاه نماز جمعه بوشهر برگزار می‌شود و سخنران پایانی این مراسم حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور است.

جمالی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس در دیگر شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر بر اساس برنامه‌ریزی در مسیر به جایگاه نماز جمعه و یا مسجد اصلی شهر و روستا برگزار می‌شود.

وی از عموم مردم همیشه در صحنه استان بوشهر دعوت کرد با حضور در این مراسم بار دیگر ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین جنایات کودک‌کشان صهیونیستی محکوم کنند.

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر‌های بوشهر + جدول

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر‌های بوشهر + جدول

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر