دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما از صهیونیست‌ها از بابت همه جنایاتشان در این سال‌ها انتقام سختی خواهیم گرفت...
کد خبر: ۲۰۰۶۱۴۱
جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸

فکرشهر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما از صهیونیست‌ها از بابت همه جنایاتشان در این سال‌ها انتقام سختی خواهیم گرفت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ابراهیم رضایی روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان مرکز شهرستنان دشتستان بوشهر با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: بزرگترین انتقام در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، خون‌های ریخته شده بی گناهان و خسارت‌های آن‌ها به ایران و جهان اسلام و ترور دانشمندان آزادی قدس شریف است.

وی افزود: مهمترین دلیل حمایت از فلسطین دلیل انسانی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیمی است که طی ۶ ماه گذشته بیش از ۷۰ هزار تن بمب بر روی مردم غزه ریخته و مردم را آواره‌کرده و بیش از ۳۳ هزار نفر را به شهادت رسانده است.

رضایی با اعلام این که بمباران مردم غزه توسط رژیم کودک کش اسراییل با پشتیبانی مستقیم آمریکایی‌ها انجام شده، اضافه کرد: مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیمی است که مدارس، مراکز درمانی و مساجد را نابود کرده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی کسی غیر از خودشان را حتی انسان هم نمی‌دانند تاکید کرد: برخی افراد بابت ساخت یک مسجد اعتراض می‌کنند، ولی کشتار مردم مظلوم فلسطین را نمی‌بینند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه به آزادی قدس نزدیک و نزدیک‌تر شده‌ایم تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با ریختن ۷۰ هزار تن بمب در مقابل جبهه مقاومت مستاصل و درمانده شده است.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: تمرکز مجلس آینده بر مسائل اصلی مردم از جمله اقتصاد و معیشت، فرهنگ، مبارزه با فساد و فقر و تبعیض خواهد بود.

وی افزود: مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی ناراضی هستند که برای رفع این مسائل و چالش‌های مسکن، اشتغال، خودرو، مسائل ارزی و تورم نیاز است تلاشی جدی داشته باشیم. آن تلاش جدی داشته باشیم.

از اداره استان بوشهر راضی نیستیم/ مدیران غیر پاسخگو اصلاح شوند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از وضعیت اداره استان بوشهر راضی نیستیم.

وی ادامه داد: برخی از مدیران استان با تفکرات «ما نمی‌توانیم» مشغول کار هستند و منفعلانه عمل کرده و نتوانسته‌اند انتظارات مردم را برآورده کنند.

رضایی افزود: مردم گلایه‌مند هستند و هزینه ضعف این مدیران را مردم پرداخت می‌کنند و نیاز است که مدیرانی که نمی‌توانند کار کنند و پاسخگو نیستند اصلاح شوند.

وی افزود: ما حق نداریم از مسؤولیتی که داریم برای خود و اطرافیانمان استفاده کنیم و تا پایان این چهار سال نمایندگی برای رفع مشکلات مردم و گره‌گشایی از امورات و حل مسائل مردم بر عهد خود هستیم.

در انتصابات دخالت نمی‌کنم

رضایی با بیان اینکه در انتصابات دخالتی نمی‌کنم بیان کرد: باید بر کار مدیران نظارت داشته باشیم و از مدیرانی که صادقانه و خالصانه دنبال کار مردم هستند حمایت می‌کنیم.

وی با انتقاد از برخی از مدیران که دنبال محبوبیت‌طلبی، خودنمایی و مسائل حاشیه‌ای هستند، گفت: همه مدیران باید با تمام توان و به دور از کار‌های تبلیغاتی برای رفع مشکلات و خدمت به مردم فعالیت کنند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
United States of America
|
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
هراندازه این چهارسال کارکرده،۴سال بعدی هم خواهد درخشید،مردم بیچاره درتهیه نان شبشان مانده اند،مرکزشهرستان هنوز پس از۴۵ سالورودی ازطرف شیراز وخروجی به طرف بوشهر شده کلاف سر درگم،برای رفتن به بخش بوشکان باید ابتدا به اهرم بروین وبعد یک جاده پرخطر وباریک را طی کنیم ،دردزیاداست
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۱
باسلام متاسفانه فرماندار دشستان از انتصاب یک بخشدار در بوشکان عاجز هستند وهنوز با گذشت یکسال از فرمانداری ایشان بخشداری برای بوشکان انتخاب نشده
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر