دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۱۸۰
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸

فکرشهر: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران نظارت مستمر بر پروژه‌های فعال را در اولویت‌های اساسی پایانه‌های نفتی ایران دانست و گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام پایانه نفتی خارگ در اولویت برنامه‌های سال جاری است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، عباس غریبی، ظهر امروز در روند بازدید از پروژه‌های پایانه نفتی خارگ نوسازی پهلوگاه ۱۵ اسکله آذرپاد، مخازن ذخیره‌سازی، تأسیسات آب و برق و خط لوله آب آتش‌نشانی، بر اثرگذاری این پروژه‌ها در تحقق افزایش توان ظرفیت ذخیره‌سازی و ارتقای شاخص‌های عملیاتی شرکت تأکید کرد.

وی مأموریت شرکت پایانه‌های نفتی ایران در تکمیل زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: آماده‌سازی شرایط عملیاتی و روند پیشرفت پروژه‌ها باید همواره در دستور کار باشد و برای رفع موانع و تنگنا‌های پروژه‌ها تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به اهمیت موضوع نظارت بر پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: موضوع نظارت بر پروژه‌ها به مسئولین مربوطه ابلاغ شده و انتظار می‌رود کار‌ها طبق برنامه زمانبندی و در چارچوب بودجه تعیین شده اجرا شوند.

غریبی نظارت مستمر بر پروژه‌های فعال را از اولویت‌های اساسی مدیریت‌ها متولی این مجموعه دانست و بیان کرد: تسریع در تکمیل طرح‌ها یکی دیگر از اولویت‌ها است.

در بازدید مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از پایانه نفتی خارگ، مسئولین حاضر گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های تعمیرات و نوسازی اسکله‌های صادراتی، مخازن ذخیره‌سازی و خط لوله آب آتش نشانی ارائه کردند و به صورت میدانی روند پیشرفت این پروژه‌ها بررسی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر