سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشکده الزهرا بوشهر گفت: این موضوع توسط حراست دانشگاه در دست بررسی است و دانشجویی که این فیلم را تهیه کرده شناسایی شده و فردا قراراست به همراه پدرش جوابگوی این کارش باشد...
کد خبر: ۲۰۰۶۱۸۴
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹

فکرشهر: رئیس دانشکده الزهرا بوشهر گفت: از دی‌ماه سال ۹۸ تاکنون هیچ جشن فارغ‌التحصیلی در دانشکده الزهرا برگزار نشده است.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، زهرا حاجیانی افزود: بعد از کرونا و نیز به علت کمبود منابع مالی هیچ جشن فارغ‌التحصیلی دردانشکده الزهرا برگزار نشده و کلیپ پخش شده در فضای مجازی توسط چند دانشجوی فارغ‌التحصیل این دانشگاه بدون هماهنگی و اخذ مجوز از دانشگاه به صورت خودجوش برگزارشده و دانشگاه در جریان برگزاری آن هیچ نقشی نداشته است.

وی گفت: ۸ نفر ازدانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه با تهیه فرم لباس فارغ‌التحصیلی در بافت قدیم بوشهر اقدام کرده و بامیکس آن جشن با سردرب دانشگاه این موضوع را بوجود آورده‌اند.

حاجیانی ادامه داد: این موضوع توسط حراست دانشگاه دردست بررسی است و دانشجویی که این فیلم را تهیه کرده شناسایی شده و فردا قراراست به همراه پدرش جوابگوی این کارش باشد.

به گفته وی این دانشگاه پیگیری قضایی این فعالیت غیرقانونی را تا حصول نتیجه ادامه خواهد داد.

نظرات بینندگان
شهروند بوشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
باتوجه باینکه دانشجویان فارغ التحصیل شده اند و اهانتی هم به دانشگاه صورت نگرفته است، عملا کار غیر قانونی صورت نگرفته است در تمامی سکانس های جشن نیز حرکتی که به نظام، جامعه علمی و مردم شریف استان توهین و یا اهانتی باشد، مشاهده نشده است.
شفاف سازی خانم حاجیان برای برگزاری نکردن جشن و عدم وابستگی این جشن به دانشگاه،قابل احترام می باشد.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر