دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۲۰۲
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶

فکرشهر: استاندار بوشهر از تلاش برای توسعه تولید و اشتغال در استان خبر داد و گفت: موانع سرمایه‌گذاری در استان بوشهر به حداقل رسیده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال مطابق با شعار سال در حوزه اقتصادی از مردم و بخش خصوصی حمایت جدی می‎‌شود و برای فعالان اقتصادی و کارآفرینان نیز همانند پیشکسوتان عرصه جهاد و شهات فرش قرمز پهن کردیم.

وی بیان کرد: در مسیر تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب زمینه و بستر برای فعالیت و مشارکت بیشتر مردم در حوزه اقتصاد فراهم خواهد شد که بکارگیری این رویه در ۲ سال گذشته نیز به افزایش سرمایه گذاری در استان بوشهر کمک شایانی کرده است.

استاندار بوشهر گفت: موانع سرمایه گذاری در استان بوشهر به حداقل رسیده و البته با وجود کار‌های ارزشمند انجام شده نیاز به تلاش بیشتری وجود دارد.

محمدی‌زاده اضافه کرد: امسال به عنوان سال پایانی دولت سیزدهم و ثمردهی اقدام‌های دولت همه باید دست به دست یکدیگر دهند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با کارگزاران و مسئولان نظام راهبرد‌های ارزشمندی ارائه کردند که چراغ راهی برای مسئولان است.

استاندار بوشهر بیان کرد: امسال باید حرکت جمعی مسئولان و مردم برای شتاب دهی بیشتری به حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی رقم بخورد.

وی تصریح کرد: همان طور که رئیس جمهور نیز عنوان کردند امروز تمام جغرافیای کشور تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شده و این مهم در استان بوشهر نیز به خوبی رقم خورده است.

محمدی زاده افزود: مردمی که در هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی ایفای نقش کردند بدون تردید در جنگ اقتصادی نیز ایفای نقش بهتری خواهند داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر