دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۲۰۳
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸

فکرشهر: رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، مشکلات ۸۰ خانواده زندانی نیازمند در استان بوشهر رسیدگی شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی مهرانگیز ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید از این خانواده‌ها حمایت شود تا آسیب بیشتری نبینند و دغدغه‌ای جز زندانی بودن فرد خانواده نداشته باشند، چرا که در برخی مواقع، سرپرست خانواده در زندان به سر می‌برد و با کمک به آن‌ها این خانواده‌ها آسیب اجتماعی کم‌تری می‌بینند.

وی ادامه داد: این دیدار‌ها در راستای دیدار‌های هفتگی است که در دستور کار دستگاه قضائی استان بوشهر قرار گرفته بود، ولی در ماه رمضان به صورت ویژه این موضوع را در اولویت امور خود قرار دادیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: هر شب از تعدادی از خانواده‌های زندانیان نیازمند دیدار کنیم و وضعیت آن‌ها را مورد بررسی و حمایت قرار می‌دهیم تا با کمک‌های مختلف بتوانیم مشکلات این خانواده‌ها را به حداقل برسانیم.

مهر انگیز به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و مدیر کل زندان‌های استان بوشهر در ماه رمضان با ۸۰ خانواده زندانی نیازمند دیدار کرد و مشکلات و درخواست‌های قضائی آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و مدیر کل زندان‌های استان بوشهر در این دیدار‌ها بسته‌های معیشتی و در مجموع ۲۵۰ میلیون کمک‌های نقدی به خانواده‌های نیازمند زندانی اهدا کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر